Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Lucky Fish: Produkty z czystą etykietą to inwestycja w zdrowie naszych klientów (wywiad)

Z Rafałem Tusznio i Andrzejem Kalitą, twórcami Lucky Fish rozmawiamy m.in. o rynkowym potencjale dla ręcznie produkowanych zestawów sushi, nowościach oraz planach rozwoju w segmencie e-commerce.

Lucky Fish: Produkty z czystą etykietą to inwestycja w zdrowie naszych klientów (wywiad)
Rafał Tusznio i Andrzej Kalita, twórcy Lucky Fish. fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 23-11-2020, 12:11

Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl: Historia Lucky Fish sięga 2009 roku. Skąd pomysł na rozpoczęcie tego rodzaju działalności?

Rafał Tusznio, Andrzej Kalita, twórcy Lucky Fish: Spółkę stworzyliśmy sami, to my jesteśmy jej pomysłodawcami, założycielami i twórcami. Poznaliśmy się na rybach. Okazało się, że oprócz wspólnej pasji mamy też podobny pomysł na biznes. Dobrze się rozumieliśmy i w 2009 roku otworzyliśmy pierwsze Delikatesy Rybne w Krakowie. Wcześniej przez lata byliśmy związani z branżą rybną i nowoczesnym handlem. Swoje doświadczenie zdobywaliśmy w dużych sieciach handlowych, zarządzając odrębną kategorią zakupową, jaką są ryby. Po prostu doskonale znamy się na rybach, mamy kierunkowe wykształcenie i cenne doświadczenie, bo znamy tę branżę od podszewki. 

Skąd zatem pomysł na produkcję sushi?

Wielkim propagatorem rozpoczęcia produkcji sushi był Rafał. Postanowiliśmy zaryzykować i  wcielić pomysł w życie. Pierwsze zamówienia realizowaliśmy z krakowskimi sushi-masterami. Początkowo rozwijaliśmy się jako firma handlowa, blisko współpracując z kilkoma zakładami produkcyjnymi, którym zlecaliśmy produkcję produktów pod naszą marką. Było to sporym wyzwaniem, ponieważ wielki nacisk kładliśmy i nadal kładziemy na jakość. Koordynowaliśmy zlecaną produkcję, zamówienia i dystrybucję, dążąc przy tym do niezależności. W 2013 r. uruchomiliśmy już własną produkcję i dziś pracujemy we własnym zakładzie produkcyjnym. Jako jedyni w Polsce sprzedajemy pakowane, ręcznie robione zestawy sushi. Co więcej, byliśmy jedną z pierwszych firm na rynku, która zaczęła produkować świeże zestawy sushi sprzedawane w sklepach detalicznych. Firma Lucky Fish  jest firmą polską, za którą stoi wyłącznie polski kapitał.

Jakie są plany inwestycyjne firmy na najbliższe miesiące, lata?

W ostatnim czasie rozbudowaliśmy zakład, zwiększając nasze możliwości produkcyjne. Zainwestowaliśmy w  kolejne maszyny pakujące. Stworzyliśmy osobny dział jakości, który wdrożył trzy bardzo wymagające systemy – ASC, MSC oraz IFS, co daje naszym klientom jeszcze większą pewność co do bezpieczeństwa i jakości naszych produktów.

więcej informacji:

Lucky Fish RSS ALERT    /    Andrzej Kalita RSS ALERT    /    Rafał Tusznio RSS ALERT    /    sushi RSS ALERT    /    Manufaktura Sushi RSS ALERT    /    zestawy sushi RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.40.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!