• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Madej Wróbel nie zamierza wchodzić w trend wegetariański

Madej Wróbel nie widzi się w trendzie wegetariańskim. Chcemy pozycjonować się jako producent dobrej jakości wędlin z tradycjami. Byłoby to niezgodne z naszą strategią - mówił na FRSiH 2021 Tomasz Brandt, dyrektor komercyjny Madej Wróbel.
  • Autor: AT
  • Data: 25-11-2021, 11:07
Madej Wróbel nie zamierza wchodzić w trend wegetariański
Madej Wróbel nie widzi się w trendzie wegetariańskim - powiedział Tomasz Brandt , dyrektor komercyjny ZM Madej Wróbel. fot. PTWP

Madej Wróbel nie widzi siebie w trendzie wegetariańskim

Tomasz Brandt, dyrektor komercyjny Madej Wróbel był gościem Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2021. Podczas debaty "Mięso w sieci wyzwań" postawił pod znakiem zapytania jakość wielu produktów wegetariańskich.

– Warto to sprawdzać na etykietach. Może 2-3 firmy mają wysoką jakość, reszta jej nie ma. Madej Wróbel nie widzi się w tym trendzie. Chcemy pozycjonować się jako producent dobrej jakości wędlin z tradycjami. Byłoby to niezgodne z naszą strategią. Chcemy być dobrym dostawcą wędlin ze Śląska - dodał.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Madej Wróbel: Branża mięsna nie jest rozpieszczana przez rynek

Zdaniem Tomasza Brandta, ciosy, które dostaje branża mięsna to częste skoki cen surowców, rosnący na sile trend wegański i wegetariański oraz opinie naukowców, którzy twierdzą, że chów zwierząt jest największym generatorem emisji CO2. 

- Niestety, w dzisiejszych czasach może tak się stać, że cena surowca będzie miała nieduży wpływ na cenę produktów, głównie ze względu na znaczny wzrost kosztów pracy, transportu i innych. Bardzo trudno zarządzać ceną, a mięso w sklepach jest zdecydowanie za tanie - mówił. 

Branża mięsna stała się workiem do bicia?

Brandt przyznał, że branża mięsa nie jest przez rynek rozpieszczana.

- Mam nawet wrażenie, że stała się workiem bokserskim i kto może to w ten worek uderza. Nie jesteśmy w dobrym trendzie, mięso jest passe i przestaje być eleganckie jego spożywanie, szczególnie na zewnątrz, poza domem - dodał.

 

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Paweł 2021-11-26 09:28:48

    Pan dyrektor polemizuje się naukowcami, ciekawe. Świat biznesu jest usiany trupami tych co "wiedzieli lepiej" którzy uważali że ich produkt jest premium i dla koneserów, a te zmiany to chwilowy trend albo bzdura i przespali przeskok i nie chcieli się zmienić, a jak się zorientowali to było już za późno. Dziś tych firm już nie ma albo ledwo zipią, najbardziej znanym przykładem jest chyba Nokia.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!