Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mięso

Madej Wróbel: W Grupie Bruno Tassi łatwiej zrealizujemy nasze cele strategiczne (wideo)

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2017, 13:44
- Udziałowcy spółki Madej Wróbel uznali, że w dużej grupie kapitałowej, o łącznych przychodach ponad 2 mld zł, łatwiej będzie realizować nasze cele strategiczne, a rynek otrzyma szerszą ofertę. Będzie to zarówno kilka brandów o znaczeniu ogólnopolskim, jak: Madej Wróbel, Chrzanowska Manufaktura Wędlin i Polonus oraz kilka marek regionalnych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogdan Twardowski, prezes Madej Wróbel.
Madej Wróbel: W Grupie Bruno Tassi łatwiej zrealizujemy nasze cele strategiczne (wideo)
Bogdan Twardowski, prezes Madej Wróbel Sp. z o.o., fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W ocenie Bogdana Twardowskiego połączenie firmy Madej Wróbel do grupy Bruno Tassi właściwie rozpoczyna proces konsolidacji polskiej branży mięsnej.

- Udziałowcy spółki Madej Wróbel uznali, że w dużej grupie kapitałowej o przychodach po połączeniu ponad 2 mld zł, łatwiej będzie realizować nasze cele strategiczne. W dodatku rynek otrzyma szerszą ofertę. Będzie to zarówno kilka brandów o znaczeniu ogólnopolskim, jak: Madej Wróbel, Chrzanowska Manufaktura Wędlin, Polonus oraz kilka marek regionalnych - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (5)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Magazynier 2017-04-05 06:52:24

    Zacznijcie ludzi szanowac za ich cieżkom prace

    Odpowiedz
  • Branżowiec 2017-04-05 12:24:34

    branżowy PR, aby konkurencja myślała że coś wielkiego planujemy, słaby ten wywiad i widać brak pomysłu na konsolidację. każda z marek to słabe produkty pod względem jakościowym (chemia, chemia i tłuszcz). Madej Wróbej wysokiej jakości kiełbasy? naprawdę zabawne; lecz dla konsumentów to bardzo nieprofesjonalna postawa marki - przecież ludzie z branży i konsumenci potrafią czytać etykiety, dla oceny jakości produktów wystarczy spojrzeć na skład.

    Odpowiedz
  • mirek 2017-04-05 12:57:44

    Surowiec który przyjezdza codziennie do zakładu przyjezdza z nimiec, hiszpanii, jakosc porazka... polskiego miesa nie kupują.... O jakosci mrożonego surowca nie wsppomne, przechowywane w szopie w leszczynach - stare wysuszone zakurzone mieso, widac ze gryzonie mają sie dobrze w operisie. takie to jakościowe kiełbasy. pozdrawiam zarząd mirek

    Odpowiedz
  • E-250 2017-04-10 11:02:18

    Ciekawy ten wywiad, zachwytów nad zawłaszczaniem kiełbasy nie ma końca, a spadek w kanale tradycyjnym tak duży jak ilość rakiet w Moskwie. Teraz Madej zwiększy sprzedaż, bo zabierze kiełbasy z Peklimaru, Polonusa i Unimięsu. Sukces można odtrąbić.

    Odpowiedz
  • Kapitan 2017-04-10 17:11:53

    Nic ciekawego w tym wywiadzie, widać że Twardowski nie wie co mówi i odpala wyświechtane slogany. Wyniki Madej Wróbel za czasów Pana Bogdana Twardowskiego poleciały w dół na łeb na szyję. Z momentem przejęcia przez grupę Pana Dworakowskiego został zdegradowany do stanowiska vice prezesa ds. produkcji, czyli odsunięty od strategicznego zarządzania. Wnioski są jednoznaczne.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!