Madej Wróbel wraca na mięsny ring
- Autor: Adam Tubilewicz
- Data: 25-05-2021, 08:00
O firmie Madej Wróbel będzie w tym roku głośno - zapowiada spółka z Grupy Dworakowski. O nowej strategii i inwestycjach za 20 mln zł rozmawiamy z zarządzającymi spółką Igorem Fortuną i Tomaszem Brandtem.

mięso na wtorek
Tomasz Brandt (z lewej), dyrektor komercyjny ZM Madej Wróbel oraz Igor Fortuna, dyrektor zarządzający Zakładów Mięsnych Madej Wróbel opowiedzieli o nowej strategii śląskiej marki. fot. mat. pras. (kolaż stworzony przez redakcję portalspozywczy.pl)
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Madej Wróbel ma nową strategię, zarząd i cele sprzedażowe.
- Producent z Rudy Śląskiej chce porozpychać się w handlu nowoczesnym i tradycyjnym, choć nie mniej ważne są gastronomia i eksport.
- Nowa komunikacja wizualna i marketingowa ma budować wizerunek Madeja Wróbla jako ambasadora "śląskości" w całej Polsce.
komentarze (0)