Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Magdalena Cierpiał o strategii i rozwoju marki Jack Link's w Polsce (wywiad)

O historii marki Jack Link's, perspektywach dla rynku przekąsek wysokobiałkowych w Polsce, rozwoju sieci dystrybucji, a także planach na najbliższe miesiące mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Magdalena Cierpiał, Country Manager Poland w firmie Jack Link’s.

Magdalena Cierpiał o strategii i rozwoju marki Jack Link's w Polsce (wywiad)
Jack Link's zamierza pozycjonować się szerzej niż przekąska mięsna, fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 28-02-2020, 10:33

Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl: Na początek powiedzmy kilka słów o marce Jack Link's. Skąd pochodzi, jaka jest jej historia, od kiedy działacie Państwo na rynku polskim?

Magdalena Cierpiał: Marka Jack Link’s pochodzi z USA. Wszystko zaczęło się w jeszcze w XIX wieku, kiedy to pradziadek Jacka Linka, Chris, przypłynął do Ameryki i osiedlając się w północnym Wisconsin rozpoczął produkcję kiełbasek wg. rodzinnego przepisu, które stały się legendarne wśród lokalnej społeczności. Tradycje produkcji i sprzedaży kiełbasek oraz suszonego mięsa kontynuowali przez lata jego potomkowie, syn Earl i wnuk Wilfred. Przekazał on całą swoją wiedzę i rodzinne receptury swojemu synowi Jack’owi, który wiele lat później podczas wyprawy myśliwskiej z dwójką własnych synów, wpadł na pomysł, żeby wypróbować stare rodzinne receptury do produkcji suszonej wołowiny – tak narodził się produkt Jack Link’s Beef Jerky.   

Dziś Jack Link’s to marka numer jeden na świecie w kategorii mięsnych przekąsek, twórca i niekwestionowany lider kategorii Beef Jerky, wartej na rynku amerykańskim ponad 3 miliardy dolarów. Jack Link’s rozpoczął działalność w Polsce w połowie 2017 roku, niemniej sam produkt był dostępny wcześniej na niektórych stacjach Circle K, sklepach Alma oraz Piotr i Paweł. 

Marka Jack Link's zamierza skupić się w Polsce na segmencie mięsnych przekąsek. Jak opisałaby pani tę kategorię obecnie i jakie są perspektywy jej wzrostu? Jaką pozycję na tym rynku chciałaby osiągnąć marka Jack Link's?

Jack Link’s to wysokobiałkowe przekąski z wołowiny. Mimo tego chcemy być liderem w szerszym segmencie: markowych przekąskach proteinowych. W Polsce, podobnie jak na zachodzie Europy czy w USA, rosnące są trendy„convenience” i  „on-the-go” – przekąsek gotowych do spożycia; poszukiwania zdrowszych, lżejszych przekąsek – zawierających np. więcej białka, mniej tłuszczu czy bez glutenu; poszukiwania produktów jak najmniej przetworzonych, z tzw. „czystą” etykietą – zawierających jak najmniej zbędnych dodatków. W te wszystkie trendy doskonale wpisuje się nasz produkt, Jack Link’s Beef Jerky. Polacy coraz częściej do swojej diety włączają więcej produktów wysokobiałkowych, a jednocześnie cały czas, ponad połowa konsumentów uważa nadal mięso za główne i najlepsze źródło białka. 

więcej informacji:

Magdalena Cierpiał RSS ALERT    /    Jack Link's RSS ALERT    /    przekąski mięsne RSS ALERT    /    Jerky RSS ALERT    /    wołowina RSS ALERT    /    mięsne przekąski RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Fighter 2020-02-29 14:32:49
    Już 10 raz to piszecie ,a Tarczyński ogarnia ta kategorię . ))

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 114.119.165.178
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!