• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Manager Regis: W sezonie letnim oferta grillowa napędzi sprzedaż mięsa

Długi weekend majowy można uznać za oficjalny termin otwarcia sezonu grillowego w Polsce. Oczywiście wszystko zależy od pogody, ale w ciągu kilku minionych lat, sezon grillowy znacznie się wydłużył i trwa od pierwszych ciepłych dni w kwietniu nawet do października - mówi Magdalena Nowak, marketing manager firmy Regis.
  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-04-2010, 18:14
Manager Regis: W sezonie letnim oferta grillowa napędzi sprzedaż mięsa

Dodając do tego pieczenie mięs na rusztach oraz grillowanie w ciągu roku na grillach elektrycznych wewnątrz domów i mieszkań możemy śmiało powiedzieć, iż mamy ugruntowany spory segment rynku do zagospodarowania. - Można do tego dodać ciągle utrzymującą się sporą dynamikę wzrostową przed wyrobami, przyprawami i marynatami związanymi z grillem. Z danych wynika, iż propozycje grillowe w sezonie letnim napędzają sprzedaż. Propozycje produktowe niosące wyraźny przekaz przeznaczenia szybciej rotują - zauważa Magdalena Nowak. - Zwyczaje smakowe polskich konsumentów nikogo nie zdziwią jeśli wymienimy tutaj w pierwszej kolejności: kiełbasę cienką, karkówkę, boczek, udka z kurczaka, szaszłyki. To znane i chętnie kupowane pozycje przez naszego konsumenta - dodaje.

Podkreśla, że powyższe propozycje konsumenci preferują praktycznie po połowie w wersji pikantnej i łagodnej. Ważne, by o tym pamiętać tworząc marynaty i mieszanki przyprawowe z przeznaczeniem na grilla i do pieczenia. - Analiza badań konsumenckich przeprowadzanych przez Dział Marketingu Regis doprowadziła do jednoznacznych wniosków i pozwoliła na usystematyzowanie odczuć i opinii konsumenckich - tłumaczy Nowak. - Grillowanie kojarzy się konsumentom z wolną chwilą spędzaną z rodziną lub przyjaciółmi, hasło grill utożsamia radość, odpoczynek, obcowanie z naturą, słońce. Ujawniły się również różnice w postrzeganiu oferty poprzez kobiety i mężczyzn - zaznacza.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Od strony produktu konsument z jednej strony nie ufa propozycjom mięs, które są obsypane przyprawami lub skąpane w marynatach gdzie nie może zobaczyć przekroju oraz koloru mięsa - pokutuje w tym przypadku czarny PR związany z przeklejaniem etykiet i przepakowywaniem mięs w punktach sprzedaży. Z drugiej jednak strony doceniają wygodę takiej propozycji oraz profesjonalny skład przypraw i marynat, które trudno mu potem odtworzyć samemu. Może zaproponujemy konsumentowi nowe rozwiązania od strony opakowań, które będą zwierały i mięsa oraz przyprawy oddzielnie, najlepiej w kilku wersjach od łagodnej po pikantną. Dla tych rozleniwionych słońcem i piwem, dobrą propozycją może być tacka, którą od razu kładziemy na palenisko, bez przekładania gotowych produktów z opakowania - ocenia Magdalena Nowak.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • sok 2010-04-30 10:41:13

    w pełni się zgadzam, wreście w Regis-ie ktoś z otwartą głową.

    Odpowiedz
  • AS 2010-05-04 16:58:18

    Następne wystąpienie pani manager będzie zapewne o tym jak z puszki po piwie zrobić tackę do grila.

    Odpowiedz
  • kielbaska z grilla 2010-06-02 15:28:11

    a może Pani Manager poza oczywista oczywistością powie kiedy się zacznie ten sezon grillowy ? bo jakoś pogody na grillowanie nie widać.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!