Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Marek Kasprzyk, Konshurt: Szproty w puszkach nadal cieszą się dużą popularnością

- Kilkanaście lat temu szprot w sosie pomidorowym był, zaraz po paprykarzu szczecińskim, najpopularniejszą konserwą rybną w puszce. Dziś szproty w puszkach nadal cieszą się dużą popularnością, jednak od wielu lat liderem w sprzedaży konserw rybnych są filety z makreli oraz filety śledziowe - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Kasprzyk, prezes zarządu firmy Konshurt Spółka z o.o. Sp.k.

Marek Kasprzyk, Konshurt: Szproty w puszkach nadal cieszą się dużą popularnością

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 24-06-2020, 10:23

Marek Kasprzyk wskazuje, że w Polsce od kilkudziesięciu lat najpopularniejszym asortymentem wśród szprotów konserwowanych jest szprot w sosie pomidorowym 170 g w puszce typu hansa.

- Wcześniej były to puszki ostro owalne. Kilkanaście lat temu, przede wszystkim ze względu na niską cenę produktu, szprot w sosie pomidorowym był zaraz po paprykarzu szczecińskim, najpopularniejszą konserwą rybną w puszce. Dziś szproty w puszkach nadal cieszą się dużą popularnością, jednak od wielu lat liderem w sprzedaży konserw rybnych są filety z makreli oraz filety śledziowe - dodaje.

Prezes Konshurtu informuje, że jego firma posiada w sprzedaży różnorodny asortyment szprotów, m.in. szproty w sosie pomidorowym 170 g oraz szproty w oleju CARO 170 g (z groszkiem oraz marchewką) kilku krajowych producentów oraz pod marką własną MK.

- Z analizy sprzedaży szprotów za ostatnie lata wynika, że szproty oferowane przez krajowych producentów notują bardzo stabilną sprzedaż. Natomiast biorąc pod uwagę sprzedaż szprotów pod marką MK za ostatnie lata, otrzymujemy systematyczne, potężne wzrosty na poziomie 60 procent w szprocie w sosie pomidorowym 170 g oraz na poziomie 40 procent w szprocie w oleju CARO 170 g - mówi.

Od 2017 r. Konshurt importuje z Łotwy inny rodzaj szprotów, również pod marką własną MK. Są to szproty wędzone, podwędzane oraz smażone zarówno w oleju, jak i w sosie pomidorowym w słojach szklanych 250 g, puszkach 240 g oraz innowacyjnych puszkach 160 g z wieczkiem transparentnym.

- Przezroczysta membrana, zastępująca tradycyjne, metalowe wieczko pozwala konsumentowi ocenić jakość produktu bez jego otwierania. Kolejnymi atutami wieczka transparentnego jest łatwiejsze otwarcie produktu oraz brak ostrych krawędzi. Łotwa jest wyspecjalizowanym w skali świata producentem szprotów wędzonych oraz podwędzanych. Nasz dostawca posiada wieloletnie tradycje, odpowiednie umiejętności oraz zaplecze techniczne umożliwiające wykorzystanie drewna olchowego w procesie wędzenia. Cały importowany asortyment jest doskonałym uzupełnieniem tradycyjnego asortymentu szprotów, które są sprzedawane od kilkudziesięciu lat w niezmiennej formule. Nowe szproty importowane pod marką MK to produkt dla wymagających klientów, którzy szukają wysublimowanego smaku naturalnie wędzonych szprotów w innym niż tradycyjna puszka opakowaniu - dodaje Kasprzyk.

więcej informacji:

Konshurt RSS ALERT    /    Marek Kasprzyk RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    ryby 2020 RSS ALERT    /    konserwy rybne RSS ALERT    /    szproty RSS ALERT    /    szprot RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Operator ze Staniatkow 2020-06-25 09:25:07
    Szprot są cool, tylko dlaczego mają tyle konserwantów i to nie deklarowanych. Czasami po zjedzeniu tego przysmaku strasznie chce się wymiotować.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.238.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!