Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Marine Harvest ma za sobą mocny kwartał

Grupa Marine Harvest, właściciel m.in. polskiego Morpolu, w pierwszym kwartale 2014 roku wypracowała zysk operacyjny na poziomie 1,090 mld norweskich koron. W analogicznym okresie 2013 r. Marine Harvest miało zysk operacyjny na poziomie 482 mln NOK - poinformowała grupa w raporcie.

Całkowite przychody Marine Harvest w pierwszym kwartale 2014 roku wyniosły 5,868 mld norweskich koron wobec 3,736 mld NOK rok wcześniej. W trzech pierwszych miesiącach bieżącego roku Marine Harvest wyprodukowało 92 243 t łososia, podczas gdy w tym samym okresie 2013 było to 80 035 t. Norweska grupa prognozuje, że w całym roku 2014 uda się wyprodukować 417 tys. t łososia.

W styczniu bieżącego roku Marine Harvest jako pierwsza w historii spółka z branży przetwórstwa rybnego zadebiutowała na nowojorskiej giełdzie NYSE. Marine Harvest posiada farmy łososia w 19 krajach, m.in. w Norwegii, Szkocji, Kanadzie, Chile, USA i Irlandii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marine Harvest RSS ALERT    /    Morpol RSS ALERT    /    łosoś RSS ALERT    /    przetwórstwo ryb RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!