Michel Moran reklamuje Śledzia Atlantyckiego Lisner
- Autor: wirtualnemedia.pl
- Data: 28-12-2017, 10:15
W nowej kampanii marki Lisner z udziałem znanego restauratora Michela Morana reklamowane są przekąski ze śledzi - podają wirtualnemedia.pl
W nowym spocie Michel Moran wybiera się na daleką, arktyczną północ, gdzie razem z mieszkającym tam mężczyzną je przekąski Lisnera ze śledzi. Reklama podkreśla, że Śledź Atlantycki zawiera filety ze śledzia w wyrazistych sosach z warzywami i przyprawami. Produkt jest przedstawiany jako „Dziki z natury”. Michel Moran w reklamach marki Lisner występuje od ponad trzech lat.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Łowicz z nową kampanią sosów 8 warzyw
-
Łomża powraca z kampanią „W swoim tempie”
-
Lubella wystartowała z nową kampanią makaronów jajecznych
-
Biedronka przygotowała kampanię, w której występują pracownicy sieci
-
O znaczeniu wina w gastronomii - rozmowa z Michelem Moranem
-
Michel Moran: Wino to dobry pomysł na poprawianie kondycji restauracji
-
Dobre jedzenie wymaga dobrego wina (wywiad)
-
Śledzie znikną z polskich sklepów? Ekolodzy biją na alarm
-
Gellwe z kampanią reklamową. FoodCare ma nową agencję
-
Coca-Cola wystartowała ze świąteczną kampanią
komentarze (1)
Kim jest ten blondyn?
Odpowiedz