Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mięso

Mięsna Paczka: Chcemy rosnąć bez chodzenia na skróty

  • Autor: Adam Tubilewicz
  • Data: 13-06-2022, 14:30
  • Aktualizacja: 14-06-2022, 08:05
Chcemy docierać do każdego miejsca, do mieszkańców dużych miast i małych wsi w Polsce i tę swobodę daje nam właśnie internet - mówi nam Damian Kopecki, prezes i współzałożyciel Mięsnej Paczki.
Mięsna Paczka: Chcemy rosnąć bez chodzenia na skróty
mięso na wtorek
Mięsna Paczka to polski projekt e-commerce, w który zainwestowała m.in. Grupa Żabka. fot. Anna Hernik - mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Czym jest Mięsna Paczka?

Mięsna Paczka planuje zmienić rynek dostaw ekologicznego, certyfikowanego mięsa na polskie stoły. Start-up pozyskał 4,15 mln zł finansowania w ramach rundy seed. Wśród inwestorów znalazła się Grupa Żabka oraz dwa fundusze kapitałowe LT Capital i CofounderZone wraz z aniołami biznesu.

O inwestycji w start-up szerzej pisaliśmy w tekście: Żabka zainwestowała w start-up Mięsna Paczka. O tym, jak działa Mięsna Paczka i jakie ma plany na przyszłość w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl opowiedział Damian Kopecki, prezes i współzałożyciel start-upu.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • dddd 2022-06-14 13:59:22

    Mięso to otyłość i rak. Ludzie rezygnują z mięsa.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!