Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Mięsne zakłady Herman przekształcą swoje sklepy we franczyzowe punkty

Zakłady Mięsne rozważają sprzedaż sieci sklepów firmowych, które są nierentowne. Najbliższe walne zgromadzenie ma dać zgodę na sprzedaż sieci sklepów firmowych, działających pod szyldem ZM Herman - czytamy w Pulsie Biznesu.

Mięsne zakłady Herman przekształcą swoje sklepy we franczyzowe punkty

Autor: Puls Biznesu
Data: 01-02-2010, 06:51

Prezes spółki przyznaje, ze jednoznacznie nie planuje ich sprzedaż, ale chce sobie zapewnić takie rozwiązanie na wypadek, gdyby znalazł się chętny inwestor. Jednak nie zamierza go aktywnie szukać.

Jak czytamy w Pulsie Biznesu od dwóch lat sklepy przynoszą straty i obniżają zyski firmy. Dlatego spółka stopniowo zmienia swoją własną sieć, która obecnie liczy 45 placówek, to ma poprawić wynik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Herman RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT

KOMENTARZE (8)

  • porche 2010-02-01 09:24:51
    Dwa dni temu było ich 55 ? Czyżby 10 najlepszych chcieli sobie zostawić?
  • Witek 2010-02-01 10:19:50
    Być może je zamkneli. Pisałem o tym iż firma nie ma jednoznacznej strategii rozwoju. Nawet w strategicznych punktach dla firmy nie ma wypracowanego jasnego planu. Albo je sprzedadzą, albo puszczą we franczyzę. To tak jakby ktoś stwierdził albo będziemy istnieć albo nie! Powinni przemyśleć swoją strategię rozwoju i ją na piśmie publicznie ogłosić bo jednak kilkoro ludzi zainwestowało w ich akcje. A tak nie wiadomo co z tymi akcjami zrobić. Ja skłaniam się do sprzedaży gdyż więcej spodziewałem sie po tej spółce.
  • porche 2010-02-01 11:52:37
    Zamknęli, bo były jeszcze słabsze niż średnia w sieci? Ile muszą mieć obrotu, by je zamknąć? Witek, widze, że jesteś z branży. To, że kupiłeś akcje słabeusza wcale nie świadczy, że przegrałeś. Jedno dobre info i masz 20 % do przodu, ale wtedy spadaj i nie czekaj na więcej. A co co Hermana - franczyza \"z natury\" daje zarabiać na marce. Jak mam na niej zarobić, skoro marka obnaża się, że sieć ma tyły. Herzlich wilkomen franczyzobiorcy!!!
  • Witek 2010-02-01 15:11:26
    Przyznam się szczerze iż pakiet swój w większości już sprzedałem, nie zarobiłem nic ale też nie straciłem nic poza czasem. Zresztą nie z tego się utrzymuję ale w pewnym momencie myślałem iż to właśnie oni rozbiją \"złotą świnkę\". Wcześniej zrobił to częściowo PKM Duda ale spaprał się opcjami walutowymi i widać że sukces go przerósł i raczej nie należy się spodziewać po PKM tego iż zacznie być europejskim graczem. A jest na takiego miejsce w polskim rynku i wcześniej czy później on się ujawni. Kto będzie tym pierwszym ten zgarnie niezłą pulę kasy z giełdy bo spożywka jest dobrze postrzegana po kryzysie. Niestety mimo sprzyjających okoliczności nie widzę firmy która miałaby wizję takiego rozwoju. Może jakby się wziął za to jakiś fundusz, to miałby 100% szansę na utworzenie trzeciej co do wielkści grupy mięsnej w Polsce. Wystarczy iż by na początek przejęła 1-2 firmy, weszła na giełdę i zrobiła za giełdowe pieniądze jeszcze 3-4 mądre przejęcia. A potem sprzedała całość za 4-5 lat jakiemuś inwestorowi z branży. Lekko licząc poza dywidendami ma na tym 40 - 50% zarobku! Tylko jest jedno \"ale\" musi wiedzieć co w jakiej kolejności przejmować. Ale od czego są fachowcy z branży.
  • porche 2010-02-01 22:52:46
    beef sanie można dużo zarobić!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.159.107
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!