Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Mięso i wędliny wdzięczne w promocji

Sektor mięsny zrobił ogromny krok do przodu w obszarze marketingu. Branża ma za sobą kilka bardzo udanych projektów, świetnych kampanii reklamowych. Nie tylko w telewizji, ale też w miejscach sprzedaży – mówi Anna Olewnik-Mikołajewska, prezes Zakładów Mięsnych Olewnik.

Mięso i wędliny wdzięczne w promocji
(fot. Łukasz Rawa)

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 25-11-2015, 14:09

Marketing jest podstawą funkcjonowania wszystkich współczesnych przedsiębiorstw. Dlatego budżety na kampanie marketingowe w branży mięsnej rosną. – Jednak wszelkiego rodzaju kampanie reklamowe przynoszą coraz mniejsze efekty, ponieważ obecnie konsument atakowany jest przekazami reklamowymi ze wszystkich stron – zaznacza Anna Olewnik-Mikołajewska. – Ja i moja firma nie jesteśmy zwolennikami ogromnych nakładów na reklamę. Przede wszystkim stawiamy na kreatywność. Chcemy wyróżniać się w naszych działaniach reklamowych – dodaje. Zwraca uwagę, że w branży mięsnej kluczową rolę odgrywa marketing w miejscu sprzedaży i w szeroko rozumianym obszarze komunikacji z klientem.

Edyta Łuczyńska, prezes Indykpol Brand podkreśla, że jej firma od początku przywiązuje wielką wagę do marketingu. – Jesteśmy obecni we wszystkich mediach i dokładnie monitorujemy efekty naszych działań. Obecnie aktywność firm mięsnych w obszarze reklamy faktycznie znacząco wzrosła – potwierdza ekspertka. – Należy jednocześnie rozróżnić marketing skierowany do konsumentów od budowania wizerunku w oczach kontrahentów. W tym drugim przypadku komunikat musi sprawiać, że kontrahenci będą mieć do nas pełne zaufanie. Muszą być pewni, że oferowane przez nas produkty mają najwyższą, powtarzalną jakość, są bezpieczne a dodatkowo, że jesteśmy w stanie zapewnić im najlepszy serwis – tłumaczy.

- Jeśli chodzi marketing skierowany do konsumentów, to kwestie związane z jakością i bezpieczeństwem produktów również są tu podstawą, ale trzeba jednak zaoferować coś więcej. Akurat Indykpol ma w tym obszarze ułatwione zadanie, bo jak wskazuje sama nazwa firmy, my zajmujemy się indykiem. Ten gatunek mięsa jest szlachetną odmianą drobiu, która ma dużo białka, mało tłuszczu, nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy z grupy B… Co więcej, mięso indyka jest zalecane przez dietetyków w zupkach dla niemowlaków,  w diecie rekonwalescentów i dla młodych mężczyzn, którzy budują mięśnie – wymienia Łuczyńska. – Mamy wyjątkowo wdzięczny produkt do promocji – podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

INDIndykpol SA

więcej informacji:

Anna Olewnik-Mikołajewska RSS ALERT    /    Edyta Łuczyńska RSS ALERT    /    Olewnik RSS ALERT    /    ZM Olewnik RSS ALERT    /    Indykpol RSS ALERT    /    Indykpol Brand Management RSS ALERT    /    marketing w branży mięsnej RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.218.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!