Moda na sushi przenosi się do handlu
- Autor: AT/portalspozywczy.pl
- Data: 03-12-2018, 14:26

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Sushi to symbol i najbardziej rozpoznawalna potrawa kuchni japońskiej. Moda na restauracje sushi dotarła do Polski pod koniec lat 90. I choć restauracji serwujących to danie znajdziemy na naszych ulicach zdecydowanie mniej niż pizzerii czy budek z "chińszczyzną", potrawa z gotowanego ryżu i surowej ryby przez kilkanaście lat była najbardziej przystępnym sposobem na zakosztowanie smaków dalekiej Japonii. Do czasu.
Moda na żywność convenience i produkty gotowe do spożycia sprawiła, że sieci handlowe i producenci postanowili zagospodarować tę niszę. Efektem było pojawienie się chłodzonych zestawów sushi dostępnych w sieciach handlowych. Taka forma jedzenia sushi, wymagająca mniej czasu i - nie ma co ukrywać - tańsza od wyprawy do restauracji, przyjęła się w Polsce nie tylko wśród konsumentów. Firma Sushi Factory z Robakowa pod Poznaniem jest jednym z czołowych dostawców zestawów sushi do sieci handlowych w kraju i zagranicą.
komentarze (0)