Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mięso

Moda na weganizm jest zauważalna, ale większość Polaków wciąż je mięso

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 28-05-2018, 14:03
  • Aktualizacja: 29-05-2018, 10:38
- Moda na weganizm jest oczywiście zauważalna, ale też nie przesadzajmy. Jednak wciąż większość Polaków spożywa mięso. Jeśli znajdziemy sposób na ciekawe przedstawienie naszych produktów, w jakimś kontekście, przedstawiając pewną historię i oprzemy to na prawdziwych, a nie stockowych zdjęciach, to nasz kanał w social media będzie się wyróżniał i systematycznie docierał do szerszych grup odbiorców - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.
Moda na weganizm jest zauważalna, ale większość Polaków wciąż je mięso
Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Michał Maciejewski zwraca uwagę, że sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych są absolutnie nieprzewidywalne.

- Nie wiadomo co może być ogniskiem kryzysu i kiedy on nastąpi. Życie potrafi zaskakiwać. Bardzo często jest tak, że kryzysy wybuchają w weekendy, dlatego tak ważne są dyżury osób odpowiadających za profile marki w social mediach - dodał.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!