Moda na weganizm jest zauważalna, ale większość Polaków wciąż je mięso
- Autor: AT/portalspozywczy.pl
- Data: 28-05-2018, 14:03
- Aktualizacja: 29-05-2018, 10:38
- Moda na weganizm jest oczywiście zauważalna, ale też nie przesadzajmy. Jednak wciąż większość Polaków spożywa mięso. Jeśli znajdziemy sposób na ciekawe przedstawienie naszych produktów, w jakimś kontekście, przedstawiając pewną historię i oprzemy to na prawdziwych, a nie stockowych zdjęciach, to nasz kanał w social media będzie się wyróżniał i systematycznie docierał do szerszych grup odbiorców - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.
Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries fot. PTWP
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Michał Maciejewski zwraca uwagę, że sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych są absolutnie nieprzewidywalne.
- Nie wiadomo co może być ogniskiem kryzysu i kiedy on nastąpi. Życie potrafi zaskakiwać. Bardzo często jest tak, że kryzysy wybuchają w weekendy, dlatego tak ważne są dyżury osób odpowiadających za profile marki w social mediach - dodał.
Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)