Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Na targach Anuga branża mięsna wystawi się razem

- Wspólne stoisko branży mięsnej na targach Anuga jest efektem współpracy Funduszy promocji mięsa drobiowego, wieprzowego i wołowego. Na naszym stoisku będą prezentowały się poszczególne firmy z szeroko pojętej branży mięsnej, ale stoisko będzie wspólne – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Łukasz Dominiak, dyrektor generalny Krajowej Rady Drobiarstwa.

Na targach Anuga branża mięsna wystawi się razem
Łukasz Dominiak, dyrektor generalny KRD (fot. zelaznastudio.pl)

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 01-10-2015, 12:15

Tegoroczna edycja międzynarodowych targów branży spożywczej Anuga w Kolonii to kontynuacja podjętej w 2014 roku w Paryżu podczas targów SIAL, istotnej z punktu widzenia rozwoju naszej branży, inicjatywy – po raz kolejny na tak ważnej imprezie Polska będzie miała wspólne, narodowe stoisko, promujące wszystkie 3 główne gatunki mięs, będące filarami polskiego eksportu: wołowinę, wieprzowinę oraz drób. Organizacja stoiska pod hasłem: „Polskie Mięso i Drób” / „Polish Meat and Poultry” i działania promocyjne skoncentrowane wokół targów Anuga są możliwe dzięki porozumieniu branż, widzących wspólny cel w rozwoju handlu zagranicznego.

Ideą stoiska „Polish Meat and Poultry” jest zjednoczenie w ramach 135-metrowej powierzchni 3 organizacji branżowych oraz największych polskich producentów i eksporterów wszystkich gatunków mięs i drobiu. W planach jest organizacja ekspozycji opartej na podziale na zewnętrzną część biznesową, przeznaczoną dla producentów oraz na wewnętrzną część wspólną, dostępną dla wszystkich uczestników i ich gości. - Część biznesowa zostanie podzielona na obszar mięsa czerwonego oraz białego. W części wspólnej znajdzie się strefa degustacyjna i kulinarna, a w niej restauracja serwująca w nowatorski sposób wyszukane potrawy z polskiego drobiu, wołowiny i wieprzowiny – mówi Łukasz Dominiak.

Mięso i drób to najistotniejsze dla Polski produkty spożywcze w handlu zagranicznym. Intensywny wzrost sprzedaży drobiu poza granice kraju, stabilna, silna pozycja mięsa wołowego i wieprzowego pozwoliły Polsce osiągnąć status czołowego europejskiego eksportera. Aby zachować wiodącą pozycję, branża musi coraz intensywniej promować jakość polskiego mięsa i poszukiwać nowych kierunków zbytu, także poza nasyconymi już rynkami Unii Europejskiej.

Dyrektor Dominiak wskazuje, że obecność na targach jest koniecznością dla branży. - Nie chodzi nawet o zdobywanie nowych klientów, ale o zaznaczenie swojej obecności i pozycji w branży. Kompleksowa oferta wszystkich rodzajów mięs z Polski jest znacznym ułatwieniem dla kontrahentów, mających dostęp do pełnego asortymentu produktów, prezentowanym w jednym miejscu. Gdyby nas tam zabrakło, znacznie utrudniłoby to dalszą współpracę z kontrahentami zagranicznymi – wyjaśnia Łukasz Dominiak.

Dodaje, że aktywność targowa będzie się koncentrować na targach Anuga i Sial.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Łukasz Dominiak RSS ALERT    /    Krajowa Rada Drobiarstwa RSS ALERT    /    Anuga RSS ALERT    /    promocja mięsa RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Wiatrak_Kura 2015-10-12 23:01:22
    Panie Łukaszu, jako KRD powinniście więcej zainwestować w te stoiska. Na Anudze ładnie i niezależnie prezentował się Cedrob oraz Wipasz zainwestowali w swoje stendy. Mile spędzony czas. Natomiast stanowiska KRD, gdzie lokwały się Polskie ubojnie wyglądały jak budka z pożyczkami Providenta. Może 1x2m, człowiek siedział jak na widzeniu w celi aresztu śledczego. Zero profesji, przykład weźcie z Brazylii gdzie stanowiska były ładne duże, miejsca sporo a za kulisami miejsce na dobrego szota, nawet 3.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.220.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!