Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mięso

Największa sieć hotelowa na świecie rezygnuje z jajek z chowu klatkowego

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-12-2016, 10:03
InterContinental Hotels Group (IHG), największa na świecie pod względem generowanych obrotów i liczby pokoi sieć hotelowa, ogłosiła decyzję o rezygnacji z jajek pochodzących z chowu klatkowego. Do końca 2022 r. tzw. „trójki” znikną z hoteli w Europie i obu Amerykach, a do końca 2025 r. z pozostałych placówek. Decyzja spółki jest wynikiem rozmów z koalicją Open Wing Alliance, w tym również ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki.
Największa sieć hotelowa na świecie rezygnuje z jajek z chowu klatkowego
Fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

IHG swoją decyzją wpisuje się w najnowsze trendy obecne w świecie biznesu, który coraz częściej zwraca uwagę na etyczny wymiar swojej działalności. W lipcu tego roku Stowarzyszenie Otwarte Klatki informowało o rezygnacji z jajek z chowu klatkowego przez Sodexo – jedną z największych międzynarodowych firm cateringowych. Później podobną decyzję podjęły między innymi sieci handlowe Lidl oraz Aldi Nord.

- Jajka z chowu klatkowego są w branży spożywczej, gastronomicznej i hotelarskiej używane najczęściej. Niestety za ich niską ceną stoi cierpienie milionów zwierząt, które stłoczone i często poranione, pozbawione są możliwości realizacji swoich podstawowych potrzeb. Decyzje wielkich firm, takich jak grupy hotelowej InterContinental, są krokiem milowym na drodze do poprawy losu zwierząt hodowlanych. Globalny trend, który obserwujemy, jest oczywistą konsekwencją rosnącej świadomości społeczeństwa. Etyka w biznesie jest nie tylko pożądana, ale po prostu się opłaca – komentuje Marta Cendrowicz, koordynatorka kampanii “Jak one to znoszą?” prowadzonej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Jajcasz 2016-12-02 11:26:27

    Czemu nie podano informacji ze dzieki temu stowarzyszeniu znacznie podrozaly juz jajka na rynku - a moze byc jeszcze duzo gorzej? Bedziemy kupowac z zagranicy?

    Odpowiedz
  • Alina 2016-12-02 11:47:17

    Jajcasz: może dlatego że to informacja która nie jest zgodna z rzeczywistością więc trudno żeby portal który profesjonalnie zajmuje się rynkiem publikował takie bzdury.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!