Nestlé zrezygnuje z mięsnej spółki przez trendy roślinne
Szwajcarski gigant żywnościowy Nestlé chce pozbyć się niemieckiej marki Herta. Firma nie wiąże przyszłości z produktami mięsnymi tej marki, ale zapewne zachowa "dywizję roślinną".

Decyzja o zlikwidowaniu działu mięsa nie jest zaskakująca: od kilku lat Nestlé rozszerza swoją obecność na rynku substytutów mięsa, na przykład poprzez przejęcie amerykańskiego producenta żywności wegetariańskiej Sweet Earth.
Konsumpcja mięsa jest wszędzie pod presją: coraz więcej konsumentów szuka alternatyw, a rosnąca troska o środowisko powoduje, że duże firmy spożywcze modyfikują swoją strategię. - Tendencja do zwiększania konsumpcji produktów pochodzenia roślinnego będzie istnieć wiele lat, aby nadal rosnąć, będziemy musieli zmienić nasze podejście - mówi CEO Nestlé, Mark Schneider.
Więcej na dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.