Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

EEC Trends - NA ŻYWO

20 STYCZNIA 2022  •  WARSZAWA
TRWA TRANSMISJA

Logistyka i infrastruktura wobec zmian w łańcuchach dostaw • Transport kolejowy

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI

Ogólnopolski Cech Rzeźników nie chce rywalizować

Ogólnopolski Cech Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy nie będzie rywalizował z innymi organizacjami zrzeszającymi zakłady mięsne. Nie taki jest nasz cel. Wręcz przeciwnie, zależy nam na tym, żeby uzupełnić pewną lukę; zaoferować coś, czego nie dają inni – tłumaczy w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jacek Marcinkowski, członek Ogólnopolskiego Cechu Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-10-2015, 15:48
Ogólnopolski Cech Rzeźników nie chce rywalizować
Jacek Marcinkowski, członek Ogólnopolskiego Cechu Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy (fot. cechrzeznikow.pl)

Jacek Marcinkowski zwraca uwagę, że oprócz pełnienia funkcji członka Ogólnopolskiego Cechu Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy, pełni też m.in. rolę honorowego prezesa Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP, jak również doradcy prezesa Związku Rzemiosła Polskiego. – Te wszystkie organizacje są bardzo bliskie mojemu sercu. Trzeba jednak zwrócić uwagę, że zarówno SRW RP, jak i np. Związek Polskie Mięso czy UPEMI, to organizacje zrzeszające raczej duże lub bardzo duże firmy. Ogólnopolski Cech Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy chce się natomiast skupić na małych, typowo rzemieślniczych firmach – wyjaśnia nasz rozmówca.

- W ramach Związku Rzemiosła Polskiego, który grupuje 100 różnych zawodów, chcemy oddziaływać na te wszystkie firmy mięsne, które są skupione w małych cechach działających w miastach powiatowych, których jest 400. Są to cechy rzemiosł różnych, nie tylko związanych z wędliniarstwem. Niestety zdarza się, że należące do nich firmy mięsne nie mają wystarczającego dostępu do informacji na istotne dla branży tematy – mówi Marcinkowski. – Mamy wiele pomysłów, jak to zmienić. Przykładowo, chcemy organizować konkursy, żeby stymulować rzeźników i wędliniarzy z mniejszych miejscowości do większej niż dotychczas aktywności. Dostrzegamy w tych ludziach ogromny niewykorzystany potencjał – dodaje.

- Rzemieślnikom sprzyjają umacniające się globalne trendy konsumenckie. Ludzie odchodzą od zakupów niektórych produktów, np. mięsa, w hipermarketach, bo wolą pójść do zaufanego rzeźnika. W sklepach nowoczesnej dystrybucji sprzedaje się coraz więcej wędlin paczkowanych, zgodnie z hasłami szybkości i wygody. Jednak jeżeli komuś zależy na tym, żeby naprawdę celebrować smak wędliny to często wybiera sklep specjalistyczny, gdzie doświadczony wędliniarz jest w stanie nie tylko zaproponować dobry produkt, ale też doradzić odnośnie jego przygotowania czy dalszej obróbki – komentuje Jacek Marcinkowski. 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • włodek 2017-12-22 10:10:43

    Lansiarz, na plecach innych do celu

    Odpowiedz
  • xxx 2018-01-20 08:57:05

    ;-) Frajerstwo w pełni Członkowie cechu utrzymują zarząd, który czerpie korzyści a członkowie nic...nie mają. Zarządzik wręcza sobie nagrody a jeden drugiego klepie po plecach i daje zlecenia a członkom...nic Cały ten ich konkurs na targach ustawiony Teraz ta śmieszna kiełbasa parzona Zarząd powręczał sobie certyfikaty i na oczywiście własnej stronie pisze o wielkim sukcesie, bo sobie wręczyli certyfikaty... A członkom niiiiiic. Teraz na stronie widzę, że \"KTOŚ\" dostał nagrodę:-) Członek zarządu...OCZYWIŚCIE Trzeba być frajerem, żeby utrzymywać darmozjadów. Stowarzyszenie- rozumiem ale TO?

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!