Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Pamapol: Dostosowujemy moce produkcyjne do zwiększonych zamówień

- Sytuacja jest bardzo dynamiczna. Ostatnie dni i sytuacja wykrycia w Polsce ognisk koronowirusowych maksymalnie zaburza wszelkie planowanie produkcji i sprzedaży - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Robert Szataniak, dyrektor marketingu Pamapol SA.

Pamapol: Dostosowujemy moce produkcyjne do zwiększonych zamówień
Robert Szataniak, Pamapol: Dostosowujemy nasze moce produkcyjne do zwiększonych zamówień, fot. mat pras.

Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
Data: 13-03-2020, 14:45

Robert Szataniak przyznaje, że zainteresowanie produktami firmy rośnie z dynamiką 40 - 50 proc. w stosunku do dnia poprzedniego.

- Sytuacja jest bardzo dynamiczna. Ostatnie dni i sytuacja wykrycia w Polsce ognisk koronowirusowych maksymalnie zaburza wszelkie planowanie produkcji i sprzedaży - przyznaje.

Dyrektor marketingu Pamapolu wskazuje, że firma codziennie notuje zwiększone zamówienia z sieci handlowych, choć, jak ocenia, na półkach sklepowych jeszcze tego tak namacalnie nie widać.

- Obserwujemy wyraźne zwiększone zainteresowanie produktami, które posiadają długie terminy przydatności. Są to nasze najbardziej wolumenowe produkty: mięsiwa i kiełbasy premium w słoju Spichlerz Rusiecki, standardowe dania gotowe Pamapol, jak również zupy krem i sosy do makaronów Healthy Mind - dodaje.

Szataniak zapewnia, że spółka dynamicznie dostosowuje moce produkcyjne do poziomu zwiększonych zamówień.

- Na dziś jeszcze się wyrabiamy, lecz mamy opracowany alternatywny plan zwiększania mocy produkcyjnych - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

więcej informacji:

Robert Szataniak RSS ALERT    /    Pamapol RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Adam 2020-03-15 10:38:47
    "Dyrektor marketingu Pamapolu wskazuje, że firma codziennie notuje chroniczne zwiększenie zamówień z sieci handlowych, choć, jak ocenia, na półkach sklepowych jeszcze tego tak namacalnie nie widać." - po co użyto słowa chroniczne ????

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.83.188.254
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!