Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Pamapol: Konsumenci oczekują dań z naturalnych składników w przystępnej cenie

- Konsumenci coraz częściej sięgają po wysokiej jakości dania z naturalnych składników i bez sztucznych dodatków. Jednocześnie powinno być ono w przystępnej cenie, dostępne na wyciągnięcie ręki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Iwona Kołodziejczyk, Senior Brand Manager w Pamapol S.A.

Pamapol: Konsumenci oczekują dań z naturalnych składników w przystępnej cenie
Iwona Kołodziejczyk, Senior Brand Manager w Pamapol S.A., fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
Data: 10-01-2020, 11:20

Stworzenie nowej marki, której produkty odpowiadałyby wprost na aktualne potrzeby konsumentów, było naszym pomysłem na realizację strategii oferowania najlepszych rozwiązań w kategorii dań gotowych, dostosowanych do aktualnych potrzeb i preferencji różnych grup konsumentów - mówi Iwona Kołodziejczyk.

Senior Brand Manager w Pamapol S.A. przyznaje, że odbiorcami produktów marki Healthy Mind są współcześni i świadomi konsumenci.

- Są to zarówno kobiety jak i mężczyźni, będący na bieżąco z trendami i dbający o swoje zdrowie, przy czym nie fanatycznie, mieszkający raczej w dużych miastach - dodaje.

Kołodziejczyk wskazuje, że główne trendy konsumenckie, w oparciu o które przygotowane zostały produkty pod marką Healthy Mind, to autentyczność i prostota, uważność w kupowaniu, troska o zdrowie oraz o środowisko.

- Świadomi konsumenci, w myśl zasady ‘mniej znaczy więcej’, preferują produkty o prostym składzie, ale tym samym o lepszej jakości. Dążą też do podejmowania przemyślanych decyzji o tym, co jedzą, co kupują i w jakich ilościach – tak, aby minimalizować jakiekolwiek marnowanie jedzenia. Produkty Healthy Mind, oprócz tego, że są w 100 proc. naturalne, stanowią z zasady jedną porcję i wprost wpisują się w tą postawę. Dodatkowo, troskę o środowisko wyrażamy poprzez ograniczanie zużycia plastiku. Stosujemy opakowanie Tetra Pak, które można łatwo przetworzyć - podsumowuje.

Więcej na temat nowej marki Pamapolu w tekście z cyklu "Mięso na wtorek":

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

więcej informacji:

Iwona Kołodziejczyk RSS ALERT    /    Pamapol RSS ALERT    /    Healthy Mind RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    Tetra Pak RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!