Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Pamapol podsumowuje 2018 rok: Nowe produkty i cięcia kosztów

Grupa Pamapol SA zakończyła 2018 rok sumą 513,3 mln zł przychodów ze sprzedaży wobec 489,5 mln zł w 2017 r. W 2018 r. spółka zanotowała zysk w wysokości 693 tys. zł wobec 2,4 mln zł straty rok wcześniej.

Pamapol podsumowuje 2018 rok: Nowe produkty i cięcia kosztów
fot. pamapol

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 02-05-2019, 14:44

Jak piszą w liście do akcjonariuszy wiceprezesi zarządu Krzysztof Półgrabia i Igor Fortuna, w 2018 r. Spółki Grupy Pamapol kontynuowały podjęte w poprzednim roku działania ukierunkowane na poprawę rentowności prowadzonej działalności.

- Były to w szczególności działania obejmujące automatyzację procesów produkcyjnych, ograniczenie kosztów składu zewnętrznego, zwiększenie wydajności, optymalizację kosztów stałych i rozwój portfolio produktów oraz poprawę parametrów operacyjnych - wskazują.

Wiceprezesi Pamapolu wskazują, że rfektywność kosztowa i operacyjna będzie decydować o trwałości przewag konkurencyjnych w branży.

- Obecne Zarządy Spółek zapoczątkowały inicjatywy, które mają doprowadzić do obniżenia poziomu
kosztów i zwiększenia marżowości, mając świadomość, iż, tak jak w polskiej gospodarce, nie uniknie się w przyszłości dalszej presji dotyczącej wzrostu wynagrodzeń jak i wzrostu kosztów energii. Grupa świadoma celów w nadchodzących miesiącach, dostosowuje działania do wymagań zarówno nabywców, jak i specyfiki strony podażowej - dodali.

Realizacja planowanych zadań inwestycyjnych Pamapolu w 2019 r. ma przyczynić się do zwiększania efektywności produkcji oraz dostosowania oferty produktowej i współpracy z kontrahentami tak aby zwiększać rentowność produktów i usług.

- Wierzymy, że działania w tym zakresie wpłyną długofalowo na poprawę osiąganych wyników finansowych. Powodzenie programu zależy m.in. od stabilności pod względem finansowym. Ufamy, iż wypracowując z bankami formy dostępu do linii kredytowych i gwarancyjnych będziemy mogli zrealizować planowane działania - podsumowują Półgrabia i Fortuna.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

więcej informacji:

Pamapol RSS ALERT    /    Pamapol S.A. RSS ALERT    /    wyniki Pamapolu RSS ALERT    /    Krzysztof Półgrabia RSS ALERT    /    Igor Fortuna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.156.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!