Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Pamapol pracuje nad nowościami produktowymi

Pamapol pracuje nad kolejnymi nowościami asortymentowymi. Jak przyznaje Robert Szataniak, dyrektor marketingu, firma chce wychodzić naprzeciw konsumentom i oferować im funkcjonalne oraz wygodne rozwiązania.

Pamapol pracuje nad nowościami produktowymi
Robert Szataniak, dyrektor marketingu Pamapol. Fot. Materiały prasowe.

Autor: RW, portalspozywczy.pl
Data: 22-04-2016, 13:15

- W tym momencie jest zbyt wcześnie na ujawnianie szczegółów, jednak oczywiście mamy w planach powiększenie asortymentu i cały czas pracujemy zarówno nad nowościami produktowymi, jak również nad innowacjami (składowymi, opakowaniowymi), które są dla nas równie istotne. Chcemy wychodzić naprzeciw konsumentom, oferując im nie tylko wyjątkowe smaki, ale także funkcjonalne i wygodne rozwiązania - wyjaśnia Szataniak.

Jak dodaje dla marki Pamapol priorytetową kategoria produktową są dania gotowe. Dlatego też firma stale rozwija ofertę - wzbogaca ją zarówno o nowe produkty, jak i kolejne warianty dań dobrze znanych konsumentom. 

- Mocno postawiliśmy na drób, klienci mogą znaleźć na półkach sklepowych nowości takie jak np. potrawka z kurczaka, klopsiki drobiowe i indycze w różnych sosach (cebulowo-pieczeniowym, koperkowym, pomidorowym z warzywami), pulpety drobiowe w sosie pomidorowo-śmietanowym podkreśla. 

Zaznacza jednak, że perspektywiczne dla marki Pamapol są także kategorie konserw i pasztetów, w które firma nadal inwestuje i zamierza dalej rozwiać. 

- Jeśli chodzi o markę Spichlerz Rusiecki, perspektywiczne są dla nas głównie konserwy mięsne i pasztety, które obecnie rozwijamy. Obiecujące są zwłaszcza drobiowe linie produktów - Robert Szataniak, dyrektor marketingu Pamapolu.

Grupa Kapitałowa Pamapol prowadzi działalność w branży przetwórstwa spożywczego. Spółką dominującą w Grupie Kapitałowej jest Pamapol S.A. wiodący na rynku polskim producent dań
mięsno-warzywnych, a w szczególności dań gotowych, którego początki działalności w branży sięgają 1993 roku.

Oferta produktowa spółki obejmuje ponadto zupy, pasztety oraz konserwy mięsne. Wyroby spółki sprzedawane są zarówno pod markami własnymi sieci, jak również pod brandami ,,Pamapol”, ,,Spichlerz Rusiecki” oraz „Sorella”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

więcej informacji:

Robert Szataniak RSS ALERT    /    Pamapol RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    konserwy RSS ALERT    /    pasztety RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • patrykr 2016-09-08 15:37:45
    Należy pamiętać o pomysłowym brandingu, by móc wyróżnić się na rynku. Patryk R copywriter

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.146.10
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!