Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Pamapol: Rok 2016 pod znakiem innowacji

- Pierwsze trzy kwartały 2016 roku były dla naszej spółki bardzo intensywnym czasem. W szczególności skupiliśmy się na innowacjach, które zawsze napędzają kategorię i są dla nas priorytetem - mówi Robert Jankowski, prezes zarządu Pamapol S.A.

Pamapol: Rok 2016 pod znakiem innowacji
Robert Jankowski, prezes Pamapolu. Fot. Piotr Waniorek

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 04-10-2016, 15:12

Robert Jankowski przypomina, że w pierwszym kwartale Grupa Pamapol wprowadziła do sprzedaży nowe pierwsze na rynku w 100 proc. drobiowe pasztety z nakładką, dzięki której produkty dłużej zachowują świeżość i nie przechodzą obcymi zapachami.

- Ta nowość bardzo dobrze się przyjęła nie tylko ze względu na praktyczne rozwiązanie i wygodę użytkowania produktu, ale także przede wszystkim ze względu na wyjątkowy skład wolny od e-składników, glutaminianu sodu, konserwantów czy MOM. Na półkach sklepowych konsumenci mogą znaleźć tradycyjny pasztet drobiowy kremowy oraz dwa warianty smakowe: pasztet drobiowy belgijski oraz pasztet drobiowo-pomidorowy. Póki co nowe pasztety są dostępne w gramaturze 90g, jednak zastanawiamy się nad rozszerzeniem oferty - zauważa prezes Pamapolu.

Drugi kwartał – reklama dźwignią handlu

Także drugi kwartał był bardzo intensywny dla firmy z siedzibom w Ruścu. W tym okresie Pamapol postawił szczególnie na promocje. 

- W kwietniu zrealizowaliśmy kampanię reklamową Spichlerza Rusieckiego – marki premium w portfolio Grupy Pamapol – która obejmowała takie kanały jak TV, prasa, Internet, social media oraz BTL, w tym degustacje produktów w sieciach handlowych. Celem kampanii było podkreślenie mnogości sytuacji do konsumpcji konserw oraz łatwe do przechowywania i wygodne opakowanie, które umożliwia zabranie produktu ze sobą, niezależnie czy będzie to wyjazd weekendowy czy wakacje. Oczywiście chcieliśmy także zmienić postrzeganie konserw i pasztetów przez konsumentów, ponieważ jest to kategoria dosyć problematyczna – z jednej strony istnieje pewna grupa osób, która pamięta smak konserw i pasztetów jeszcze z czasów dzieciństwa, dlatego chętnie sięgają po nie w sklepie. Z drugiej strony postrzegane są one jako produkty niskiej jakości, co im wyjątkowo nie sprzyja w dobie stale zwiększającej się świadomości zdrowotnej konsumentów. Stąd nieustanna praca nad jakością oraz podejmowanie działań mających na celu „odczarowanie” tej kategorii produktów w oczach konsumentów - wyjaśnia prezes Jankowski.

Jak dodaje, równocześnie firma wystartowała nową strategią komunikacji marek Pamapol i Spichlerz Rusiecki w mediach społecznościowych. Producent kieruje swoje działania także do młodszych odbiorców.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

więcej informacji:

Robert Jankowski RSS ALERT    /    Pamapol RSS ALERT    /    Pamapol S.A. RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    pasztety RSS ALERT    /    Spichlerz Rusiecki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.247.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!