Pamapol: Rok 2016 pod znakiem innowacji
- Pierwsze trzy kwartały 2016 roku były dla naszej spółki bardzo intensywnym czasem. W szczególności skupiliśmy się na innowacjach, które zawsze napędzają kategorię i są dla nas priorytetem - mówi Robert Jankowski, prezes zarządu Pamapol S.A.

Robert Jankowski przypomina, że w pierwszym kwartale Grupa Pamapol wprowadziła do sprzedaży nowe pierwsze na rynku w 100 proc. drobiowe pasztety z nakładką, dzięki której produkty dłużej zachowują świeżość i nie przechodzą obcymi zapachami.
- Ta nowość bardzo dobrze się przyjęła nie tylko ze względu na praktyczne rozwiązanie i wygodę użytkowania produktu, ale także przede wszystkim ze względu na wyjątkowy skład wolny od e-składników, glutaminianu sodu, konserwantów czy MOM. Na półkach sklepowych konsumenci mogą znaleźć tradycyjny pasztet drobiowy kremowy oraz dwa warianty smakowe: pasztet drobiowy belgijski oraz pasztet drobiowo-pomidorowy. Póki co nowe pasztety są dostępne w gramaturze 90g, jednak zastanawiamy się nad rozszerzeniem oferty - zauważa prezes Pamapolu.
Drugi kwartał – reklama dźwignią handlu
Także drugi kwartał był bardzo intensywny dla firmy z siedzibom w Ruścu. W tym okresie Pamapol postawił szczególnie na promocje.
- W kwietniu zrealizowaliśmy kampanię reklamową Spichlerza Rusieckiego – marki premium w portfolio Grupy Pamapol – która obejmowała takie kanały jak TV, prasa, Internet, social media oraz BTL, w tym degustacje produktów w sieciach handlowych. Celem kampanii było podkreślenie mnogości sytuacji do konsumpcji konserw oraz łatwe do przechowywania i wygodne opakowanie, które umożliwia zabranie produktu ze sobą, niezależnie czy będzie to wyjazd weekendowy czy wakacje. Oczywiście chcieliśmy także zmienić postrzeganie konserw i pasztetów przez konsumentów, ponieważ jest to kategoria dosyć problematyczna – z jednej strony istnieje pewna grupa osób, która pamięta smak konserw i pasztetów jeszcze z czasów dzieciństwa, dlatego chętnie sięgają po nie w sklepie. Z drugiej strony postrzegane są one jako produkty niskiej jakości, co im wyjątkowo nie sprzyja w dobie stale zwiększającej się świadomości zdrowotnej konsumentów. Stąd nieustanna praca nad jakością oraz podejmowanie działań mających na celu „odczarowanie” tej kategorii produktów w oczach konsumentów - wyjaśnia prezes Jankowski.
Jak dodaje, równocześnie firma wystartowała nową strategią komunikacji marek Pamapol i Spichlerz Rusiecki w mediach społecznościowych. Producent kieruje swoje działania także do młodszych odbiorców.
SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
PMPPamapol SA |
Kurs: 1.8200 PLN
Zmiana: -0.0600(-3.19%)
Aktualizacja: 27:01:2021
|

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.