Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Pamapol szykuje wejście smoka

Rynek produktów azjatyckich w Polsce wart jest już blisko 700 mln zł i dynamicznie rośnie. Kawałek z tego tortu chce dla siebie wykroić Pamapol. Kojarzony do tej pory z branżą mięsną i daniami gotowymi producent z Ruśca wskazuje, że nowa linia Goong to początek ewolucji, która pozwoli firmie w większym stopniu otworzyć się na młodszych konsumentów.

Pamapol szykuje wejście smoka
mięso na wtorek
Bartosz Półgrabia, wiceprezes zarządu i dyrektor generalny Pamapol SA. fot. za YouTube

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 11-01-2021, 10:39

Jak już informowaliśmy, w połowie stycznia na rynku zadebiutowała nowa marka Pamapolu: Goong. W asortymencie brandu znajdą się popularne produkty kuchni azjatyckiej, m.in. makarony ryżowe, sosy czy zupy instant.

Nowe otwarcie 

Jak mówi Bartosz Półgrabia, wiceprezes zarządu i dyrektor generalny Pamapol SA, spółka chce się rozwijać i myśli o wchodzeniu w nowe kategorie.

- Jesteśmy liderem kategorii konserw mięsnych premium w słoju i jednym z liderów kategorii sterylizowanych dań gotowych. Jednak nawet tradycyjne dania gotowe czy konserwy nie są już takie same jak kiedyś. Wzrost świadomości konsumenckiej spowodował proces czyszczenia etykiet. Składy są coraz bardziej naturalne, bez konserwantów, sztucznych barwników i dodatków. Mimo czystszego składu, produkty te nie kojarzą się jako nowoczesne i skierowane dla młodego konsumenta. Dania gotowe czy konserwy na pewno nie znikną z rynku, ale chcąc walczyć o młodego konsumenta, trzeba poszukać czegoś innego, nowego - dodał.

Półgrabia przyznaje, że pandemia wymusiła na Pamapolu przyspieszenie pewnych decyzji biznesowych.

- Wchodząc w 2020 rok nie byliśmy w stanie przewidzieć tego, co się stanie. Był to trudny rok dla całej organizacji, pełen wyzwań, które wpłynęły na nas w ten sposób, że pewnie działania przyspieszyliśmy. Stąd m.in. decyzja o wprowadzeniu brandu azjatyckiego. Pracujemy nad kolejnymi nowymi kategoriami, które będą adresowane do zmieniającego się konsumenta. Myślimy o produktach w trendzie wegańskim, bezmięsnym - dodał.

Wiceprezes Pamapolu wskazał, że debiut marki Goong to dla Pamapolu kolejny etap ewolucji. 

- Wchodzimy w nowe kategorie: przypraw, dodatków do potraw, sosów, świat kreacji i eksperymentowania. Chcemy żeby nasza oferta była atrakcyjna dla coraz szerszego grona odbiorców. Chcemy zainteresować młodszego, bardziej nowoczesnego klienta, do którego do tej pory nie docieraliśmy - dodał.

Azjatycki smak z Polski

Ryszard Szatkowski, wiceprezes zarządu i dyrektor komercyjny Pamapol SA wskazuje, że pomysł na nową linię produktów orientalnych pojawił się na początku 2020 r. wraz z jego przyjściem do firmy. 

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

więcej informacji:

Mięso na Wtorek RSS ALERT    /    Pamapol RSS ALERT    /    Pamapol S.A. RSS ALERT    /    Ryszard Szatkowski RSS ALERT    /    Ola Nguyen RSS ALERT    /    kuchnia azjatycka RSS ALERT    /    sosy RSS ALERT    /    azjatycka żywność RSS ALERT    /    Bartosz Półgrabia RSS ALERT    /    Robert Szataniak RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 2021-01-12 11:04:34
    Zapraszamy Pamapol na hurtum.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.70.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!