Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Pamapol szykuje wejście smoka

  • Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
  • Data: 11-01-2021, 10:39
Rynek produktów azjatyckich w Polsce wart jest już blisko 700 mln zł i dynamicznie rośnie. Kawałek z tego tortu chce dla siebie wykroić Pamapol. Kojarzony do tej pory z branżą mięsną i daniami gotowymi producent z Ruśca wskazuje, że nowa linia Goong to początek ewolucji, która pozwoli firmie w większym stopniu otworzyć się na młodszych konsumentów.
Pamapol szykuje wejście smoka
mięso na wtorek
Bartosz Półgrabia, wiceprezes zarządu i dyrektor generalny Pamapol SA. fot. za YouTube

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak już informowaliśmy, w połowie stycznia na rynku zadebiutowała nowa marka Pamapolu: Goong. W asortymencie brandu znajdą się popularne produkty kuchni azjatyckiej, m.in. makarony ryżowe, sosy czy zupy instant.

Nowe otwarcie 

Jak mówi Bartosz Półgrabia, wiceprezes zarządu i dyrektor generalny Pamapol SA, spółka chce się rozwijać i myśli o wchodzeniu w nowe kategorie.

Dalsza część artykułu (93%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • alicja.kubiak@hurtum.pl 2021-01-12 11:04:34

    Zapraszamy Pamapol na hurtum.pl

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!