Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Pamapol wchodzi w trend wegański

Pamapol wprowadza na rynek nową markę wegańskich dań gotowych. - Sorella to nasza odpowiedź na trend wege oraz rosnącą popularność kuchni świata - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Agnieszka Szataniak projekt manager marki.

Pamapol wchodzi w trend wegański
Sorella - nowa linia produktów Pamapolu to odpowiedź na trend wegański. fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 22-03-2021, 14:26

Pamapol SA nie próżnuje w 2021 roku. W styczniu premierę miał nowy orientalny brand spółki - Goong. Zaledwie dwa miesiące później na rynek wchodzi kolejna nowa linia produktów - Sorella.

Jak mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Agnieszka Szataniak, projekt manager Sorelli, Pamapol zauważa, że produkty z kategorii "kuchnie świata" cieszą się dużą popularnością.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Społeczeństwo jest coraz bardziej otwarte na nowości, poznawanie nowych krajów i kultur. Jeden z globalnych trendów, jakie obserwujemy i chcemy na nim budować markę Sorella, to konsumencka fascynacja kuchniami świata i poszukiwanie oryginalnych smaków - dodaje.

Spośród kuchni świata Polacy wciąż najchętniej sięgają po dania rodem z Włoch. Rośnie jednak zainteresowanie kuchnią grecką, meksykańską i azjatycką. Sorellą Pamapol chce odpowiedzieć także na dwa inne trendy: weganizm i wegetarianizm. 

- Wśród młodego pokolenia są one jest zdecydowanie wyraźniejsze niż w pozostałych grupach wiekowych. Pewne dane mówią, że już co piąta osoba w naszym kraju przekonuje się do spożycia produktów wegetariańskich, a wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie rósł w siłę - dodaje Szataniak. 

Skąd pomysł na markę Sorella?

- Bohaterkami marki Sorella są dwie siostry - Agnieszka i Natalia. Jedna z nich jest wegetarianką, która często sięga po potrawy wegańskie, a druga wybiera dania mięsne. Inspiracje do tworzenia dań czerpią ze swoich rodzinnych podróży. To one komponują smaki, które znajdują się w produktach Sorella. Z języka włoskiego sorella to właśnie siostra - wyjaśnia Szataniak.

Pamapol Sorella - Jakie to produkty?

Dyrektor marketingu Pamapol SA największe nadzieje wiąże z pastami warzywnymi. 

- Bardzo na nie liczymy. Ich spożycie rośnie w tempie dwucyfrowym rok do roku. Mamy pewną ciekawostkę w tej ofercie, czyli słodkie chocopasty z malinami, wiśniami i skórką pomarańczy. Właśnie tymi produktami chcemy zaskoczyć klienta. Są naprawdę bardzo smaczne - produkujemy je na bazie ciecierzycy, zdrowego kakao i naturalnych owoców. Jest to zdrowsza alternatywa kremu czekoladowego - dodaje.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

więcej informacji:

Pamapol RSS ALERT    /    Pamapol S.A. RSS ALERT    /    Robert Szataniak RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    fleksitarianizm RSS ALERT    /    Sorella RSS ALERT    /    nowe produkty RSS ALERT    /    Kuchnie Świata RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.129.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!