Pamapol wchodzi w trend wegański
Pamapol wprowadza na rynek nową markę wegańskich dań gotowych. - Sorella to nasza odpowiedź na trend wege oraz rosnącą popularność kuchni świata - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Agnieszka Szataniak projekt manager marki.

Powiązane tematy:
Pamapol SA nie próżnuje w 2021 roku. W styczniu premierę miał nowy orientalny brand spółki - Goong. Zaledwie dwa miesiące później na rynek wchodzi kolejna nowa linia produktów - Sorella.
Jak mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Agnieszka Szataniak, projekt manager Sorelli, Pamapol zauważa, że produkty z kategorii "kuchnie świata" cieszą się dużą popularnością.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Społeczeństwo jest coraz bardziej otwarte na nowości, poznawanie nowych krajów i kultur. Jeden z globalnych trendów, jakie obserwujemy i chcemy na nim budować markę Sorella, to konsumencka fascynacja kuchniami świata i poszukiwanie oryginalnych smaków - dodaje.
Spośród kuchni świata Polacy wciąż najchętniej sięgają po dania rodem z Włoch. Rośnie jednak zainteresowanie kuchnią grecką, meksykańską i azjatycką. Sorellą Pamapol chce odpowiedzieć także na dwa inne trendy: weganizm i wegetarianizm.
- Wśród młodego pokolenia są one jest zdecydowanie wyraźniejsze niż w pozostałych grupach wiekowych. Pewne dane mówią, że już co piąta osoba w naszym kraju przekonuje się do spożycia produktów wegetariańskich, a wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie rósł w siłę - dodaje Szataniak.
Skąd pomysł na markę Sorella?
- Bohaterkami marki Sorella są dwie siostry - Agnieszka i Natalia. Jedna z nich jest wegetarianką, która często sięga po potrawy wegańskie, a druga wybiera dania mięsne. Inspiracje do tworzenia dań czerpią ze swoich rodzinnych podróży. To one komponują smaki, które znajdują się w produktach Sorella. Z języka włoskiego sorella to właśnie siostra - wyjaśnia Szataniak.
Pamapol Sorella - Jakie to produkty?
Dyrektor marketingu Pamapol SA największe nadzieje wiąże z pastami warzywnymi.
- Bardzo na nie liczymy. Ich spożycie rośnie w tempie dwucyfrowym rok do roku. Mamy pewną ciekawostkę w tej ofercie, czyli słodkie chocopasty z malinami, wiśniami i skórką pomarańczy. Właśnie tymi produktami chcemy zaskoczyć klienta. Są naprawdę bardzo smaczne - produkujemy je na bazie ciecierzycy, zdrowego kakao i naturalnych owoców. Jest to zdrowsza alternatywa kremu czekoladowego - dodaje.
SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
PMPPamapol SA |
Kurs: 2.2900 PLN
Zmiana: -0.0100(-0.43%)
Aktualizacja: 16:04:2021
|

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.