Pamso: Specjalistyczne sklepy mięsne mają dobre rokowania na przyszłość
- Przy wzroście roli handlu opartego na modelu coraz bardziej delikatesowych dyskontów specjalistyczne sklepy oferujące dobry kontakt z klientem i jakościowo najlepsze produkty mają według nas bardzo dobre rokowania na przyszłość. Warunkiem jest wybiórcze podążanie za nowatorskimi rozwiązaniami i wdrażanie ich zgodnie ze strategią marki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartłomiej Apanowicz, dyrektor zarządzający i członek zarządu Pamso S.A.

Jak mówi Bartłomiej Apanowicz od 2012 roku Pamso inwestuje we własną sieć detaliczną radykalnie zmieniając jej oblicze handlowe.
- Wspólnie z młodym i uzdolnionym projektantem Michałem Nowackim stworzyliśmy formułę, która łączy 100 lat tradycji z nowoczesnym i eleganckim wzornictwem. Formułę, która spełnia oczekiwania zarówno nasze jak i naszych klientów a jednocześnie koresponduje z marką i jakością wyrobów Pamso. Projekt zdobył już uznanie rynku. W 2019 r. nasz sklep zbudowany według nowego konceptu zyskał miano najlepszego sklepu mięsnego w Polsce - dodaje.
Pamso planuje dalszy, zrównoważony rozwój sieci sklepów mięsnych.
- Przykładamy wagę do wsparcia logistycznego, merytorycznego oraz technicznego naszych jednostek. W najbliższym czasie rozwój będzie następował na rynku mazowieckim i oczywiście w naszym rodzimym regionie (łódzkie - przyp. red.), gdzie głównie przejmujemy istniejące placówki naszych najlepszych klientów, którzy poprzez brak następców nie widzą innej możliwości kontynuacji wieloletniej działalności - dodaje.
Producent mięsa z Pabianic inwestuje nie tylko w rozwój sieci sklepów, ale także m.in. w park maszynowy i transportowy.
- 2018 rok to znaczące inwestycje naszej firmy – największe od ostatnich 10 lat. Alokacja środków zakładała równomierny rozwój sieci detalicznej ale również znaczące inwestycje w park maszynowy i transportowy. Ta metoda zagwarantowała równomierny rozwój firmy. Pamiętać należy, że ponad 50% obrotu firmy realizujemy poprzez nasze Centra Dystrybucji Hurtowej i tu także konieczne są cały czas działania usprawniające i odtwarzające istniejące struktury. Nowoczesny marketing to naszym zdaniem mądre ukierunkowanie środków bezpośrednio wspierających sprzedaż natomiast działania budujące markę koncentrujemy na mediach społecznościowych i tu poczyniliśmy inwestycje jakie mam nadzieję wkrótce zaczną przynosić efekty. Nie można zapomnieć o nowoczesnym i dostosowanym do potrzeb pracowników HR, który w dobie kurczącego się rynku pracy może mieć fundamentalne znaczenie w działalności firmy - podsumowuje Apanowicz.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.