• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

PKM Duda będzie przejmował zakłady przetwórcze oraz dystrybutorów mięs i wędlin

Przejęcia dystrybutorów mięs i wędlin, rozwój kanału HoReCa, przejęcia zakładów przetwórczych, centralizacja i rozwój rozbioru w grupie oraz dalsza restrukturyzacja w ramach prowadzonego projektu Duda 2012 - zapowiada w komunikacie PKM Duda.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-05-2010, 13:54
PKM Duda będzie przejmował zakłady przetwórcze oraz dystrybutorów mięs i wędlin

Rada Nadzorcza zaakceptowała kluczowe założenia nowej strategii na lata 2010-2012, w ramach której spółka zamierza wzmocnić swoją pozycję na rynku w obszarach, w których posiadała pozycje dominującą, ale także w tych segmentach, w których skala operacji nie była znacząca.

Przyjęta przez radę nowa strategia to wynik szeregu analiz, ocen i kalkulacji co do rozwoju branży. - Wykonaliśmy ogromną pracę analityczną, która prowadzona była również z udziałem ekspertów zewnętrznych, zapewniających niezbędny dystans i nowe spojrzenie. W oparciu o te działania powstała strategia, która jest bardzo trudna, ale konkretna i będzie wymagała nie tylko ciężkiej pracy w najbliższych latach, ale przede wszystkim odbudowy zaufania u inwestorów - mówi prezes Maciej Duda. - Inwestycje założone w strategii będą bowiem trudne do zrealizowania bez dodatkowego kapitału, dlatego tą strategie nazywam strategią odzyskiwania zaufania inwestorów. Jesteśmy jednak silnie zmotywowani aby uzdrowić sytuację grupy i zbudować nową i trwałą wartość dla inwestorów - dodaje.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Rozwój w ramach segmentu dystrybucyjnego grupy PKM Duda to dalsze umacnianie pozycji lidera na polskim rynku dystrybucji mięs i wędlin. Strategia zakłada wejście na nowe rynki geograficzne, przejęcia dystrybutorów lub budowę nowych magazynów od podstaw, dalszą integrację spółek dystrybucyjnych Grupy Kapitałowej i wykorzystanie efektów synergii oraz optymalizacji operacyjnej. Istotną częścią strategii w obszarze dystrybucji jest rozwój wysoko marżowego segmentu HoReCa w tym m.in. rozbudowa zakładu produkcyjnego o linię produkcyjną z ofertą dedykowaną specjalnie dla tego kanału.

Strategia w segmencie przetwórstwa zakłada rozbudowę istniejących możliwości produkcyjnych oraz przejecie zakładu przetwórczego w Polsce w celu zwiększenia mocy przetwórczych z obecnych pięćset ton do minimum dwóch tysięcy ton miesięcznie. Spółka zamierza równie¿ znacząco zmienić strukturę produkcji, tak aby docelowo osiągnąć wskaźnik rozebranego mięsa na poziomie około 50 proc. ubojów, co ma przełożyć się na istotny wzrost rentowności tego segmentu. Centralizacja rozbioru w jednym zakładzie (obecnie w trzech) oraz inwestycje w istniejące linie rozbiorowe maja zapewnić osiągnięcie założonego wskaźnika.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • key 2010-05-04 15:08:33

    Bla, bla, bla...

    Odpowiedz
  • aaa730 2010-05-04 15:13:31

    człowieku zapomnij tyle straty a tu znowu nowe kredyty chyba was pojebało

    Odpowiedz
  • key 2010-05-04 15:16:25

    Mania wielkości...

    Odpowiedz
  • konkurencja 2010-05-05 09:04:46

    przestańcie pokazywać tę świńską mordę.zgadzam się z aaa730

    Odpowiedz
  • kozak 2010-05-05 09:48:30

    a ja newet go lubie, sam jestetm kozak i cenie kozakow bo jest nas mało macieju kibicuję tobie tylko tacy jak my zmieniaja oblicze tej ziemi!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!