Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Polpig: Propozycje Sylwii Spurek służą głównie promocji jej osoby

- Wypowiedź pani europoseł Spurek można traktować raczej w kategoriach elementu promocyjnego jej własnej osoby niż rzeczywistego postulatu - komentuje wypowiedzi europosłanki o zakazie reklamy mięsa i mleka Aleksander Dargiewicz, Prezes Krajowego Związku Pracodawców Producentów Trzody Chlewnej POLPIG.

Polpig: Propozycje Sylwii Spurek służą głównie promocji jej osoby
W ocenie Aleksandra Dargiewicza, prezesa Polpig wypowiedź pani europoseł Spurek można traktować raczej w kategoriach elementu promocyjnego jej własnej osoby niż rzeczywistego postulatu. fot. PTWP

Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
Data: 23-02-2021, 09:22

Sylwia Spurek napisała na Twitterze, że jej zdaniem już dawno powinien obowiązywać zakaz reklamy mięsa, mleka i nabiału na wzór zakazu reklamy i promocji papierosów.

W ocenie Aleksandra Dargiewicza, prezesa Polpig, wypowiedź pani europoseł Spurek można traktować raczej w kategoriach elementu promocyjnego jej własnej osoby niż rzeczywistego postulatu.

- Specyfika mediów społecznościowych powoduje, że każdy nawet negatywny komentarz promuje jego treść oraz autorkę i o to chyba tutaj chodzi. Generalny negatywny oddźwięk, z jakim spotkała się w mediach społecznościowych ta wypowiedź pokazuje, że społeczeństwo traktuje takie opinie jak próbę narzucenia swojego wąskiego punktu widzenia wszystkim konsumentom - dodaje.

Prezes Polpig przypomina, że produkty zwierzęce stanowią naturalny składnik ludzkiej diety, a ich wpływ na prawidłowy rozwój naszego organizmu jest naukowo udowodniony.

- Co więcej, hodowla zwierząt stanowi istotny element polskiego rolnictwa i jego potencjału eksportowego. Dodam również, że jednym z celów PolPig jest wspieranie i popularyzacja metod hodowli, które realnie poprawiają dobrostan trzody chlewnej, promują rozwiązania proekologiczne. Niestety, nie wiem co autorka wypowiedzi miała na myśli twierdząc, że reklama zdrowej, naturalnej żywności łamie prawa człowieka. Tą część wypowiedzi pozostawię bez komentarza, aby nie promować osoby, która przez kontrowersyjne wypowiedzi próbuje zaistnieć w przestrzeni medialnej - podsumował.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aleksander Dargiewicz RSS ALERT    /    Polpig RSS ALERT    /    Sylwia Spurek RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Jan Arda 2021-02-23 09:55:41
    biznes mięsny to znęcanie się nad zwierzętami, mięso ani produkty odzwierzęce nie są potrzebne do życia, powodują otyłość, cukrzycę, choroby układu krążenia, wiele rodzajów raka, zniszczenie środowiska i ocieplenie klimatu, ogranicz spożycie mięsa dla siebie i innych !
  • Jan Arda 2021-02-23 10:04:05
    Nie wierz propagandzie ludzi, którzy żyją z zabijania zwierząt, szukaj badań naukowych i informacji w internecie !
    • Marek B 2021-02-24 10:28:57
      To właśnie widać co robi z człowiekiem bezmyślne zaufanie do internetowych źródeł.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!