Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Polska Meat intensyfikuje sprzedaż na dotychczasowych rynkach

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-05-2017, 09:45
Przychody netto ze sprzedaży Polska Meat S.A. w I kwartale 2017 r. wyniosły 33,9 mln zł wobec 22,9 mln zł rok wcześniej. Zysk z działalności operacyjnej to 1,5 mln zł wobec 413,9 tys. zł w I kwartale 2016 roku. Zysk netto wzrósł z 280,7 tys. zł do 616,7 tys. zł.
Polska Meat intensyfikuje sprzedaż na dotychczasowych rynkach
fot. shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak czytamy w Raporcie kwartalnym, w pierwszym kwartale 2017 r. przychody Spółki były wyższe aniżeli w porównywalnym okresie roku poprzedniego w wyniku intensyfikacji sprzedaży na dotychczasowych rynkach. Zwiększeniu uległa również marża. Spadek sprzedaży w porównaniu do IV kwartału roku 2016 spowodowany był naturalną sezonowością rynków zbytu.

W I kwartale 2017 r. nastąpił spadek kosztów zużycia materiałów i energii, w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego jak również w porównaniu do IV kwartału roku 2016, z uwagi na ograniczenie produkcji wyrobów. Jednocześnie wzrosły koszty usług obcych, w szczególności logistycznych, z uwagi na wzrost sprzedaży oraz zwiększenie wysyłek kontenerów drogą lądową. Wzrost nastąpił również w kosztach magazynowania ze względu na wzrost wielkości zapasów. Koszty te zostały w całości zrekompensowane wyższymi marżami handlowymi.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!