Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Polski Karp: Chcemy sprzedawać karpia jako polski 'slow food'

  • Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
  • Data: 29-04-2019, 15:39
- Nasz karp jest trochę jak świnki, które biegają po łące czy kury, które widzą słońce. On się trochę może odcina od masowej produkcji, ale uważam, że taki czynnik 'slow food' to bardzo dobra cecha. Oferujemy lokalność, którą społeczeństwo zaczyna cenić - mówili Paweł Wielgosz i Andrzej Kalita z organizacji "Polski Karp" podczas VI Kongresu Rybnego.
Polski Karp: Chcemy sprzedawać karpia jako polski 'slow food'
fot. shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Organizacja "Polski Karp" powstała, aby skonsolidować i unowocześnić hodowlę karpia.

- Metody hodowli karpia są niezmienne od kilkuset lat, jednak zachowania hodowców też czasem są trochę z poprzedniej epoki. Chcemy spróbować odnaleźć się na nowoczesnym rynku. Staramy się to robić profesjonalnie. Na razie certyfikujemy się sami. Możemy zapewnić pełną identyfikowalność w łańcuchu dostaw. Jesteśmy w stanie wskazać drogę konkretnej ryby od momentu narodzin po talerz - dodali Paweł Wielgosz i Andrzej Kalita.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!