Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Polskie Mięso podsumowuje rok kampanii Zasmakuj w Europie

Za nami pierwszy rok trzyletniej kampanii promocyjno-informacyjnej Zasmakuj w Europie dot. mięsa wołowego realizowanej przez Związek Polskie Mięso na terenie Turcji.


Autor: portalspożywczy.pl
Data: 26-01-2016, 19:36

Kluczowym założeniem kampanii „Zasmakuj w Europie” jest rzetelne, aktualne i kompleksowe informowanie przedstawicieli rynku tureckiego na temat mięsa wołowego – jego charakterystycznych cech, wyróżników jakościowych i smakowych. W ramach programu, w 2015 roku, ZPM zaplanował stworzenie strony internetowej dedykowanej projektowi, kilkumiesięczną kampanię prasową w tureckich mediach branżowych, a także udział w międzynarodowych targach WorldFood w Stambule. W czasie wydarzenia zostały przewidziane również dodatkowe spotkania z grupami handlowców i liderów opinii, których celem było przybliżenie założeń kampanii i promocja mięsa wołowego.

,,Po 12 miesiącach realizacji kampanii możemy powiedzieć, że wszystkie z postawionych w 2015 roku celów udało się zrealizować” – podsumowuje Katarzyna Oponowicz dyrektor biura Związku Polskie Mięso – koordynator projektu. Pod adresem www.zasmakujweuropie.eu zainteresowani tematem użytkownicy znajdą nie tylko niezbędne informacje na temat wołowiny – dane statystyczne, historię produkcji i właściwości dietetyczne, ale również kontakty biznesowe do producentów, czy propozycje przepisów kulinarnych z wykorzystaniem wołowiny. Strona aktualizowana jest w języku tureckim oraz angielskim. Na czas trwania kampanii zostało uruchomione także biuro prasowe, odpowiedzialne za kontakty z mediami i dystrybucję materiałów informacyjnych. Dodatkowo, dzięki kampanii prasowej w tureckich mediach, o głównych założeniach projektu „Zasmakuj w Europie” można było przeczytać w kilku topowych tytułach branżowych i lifestylowych.

Najważniejszym doświadczeniem ubiegłego roku była jednak wizyta w Turcji, podczas międzynarodowych targów branży spożywczej WorldFood, odbywających się we wrześniu w Stambule. ,,Wydarzenie miało kluczowe znaczenie dla nawiązywania współpracy biznesowej, poznania potrzeb i oczekiwań tureckich konsumentów oraz budowania relacji z tureckimi mediami” – podsumowuje dyrektor biura ZPM Katarzyna Oponowicz – koordynator projektu ,,Zasmakuj w Europie” Bezpośrednie spotkania przedstawicieli kampanii z handlowcami i liderami opinii, były okazją do przybliżenia właściwości i smaku europejskiej wołowiny.

Zgodne z założeniami kampanii, kolejne miesiące są czasem konsekwentnej realizacji jej celów, skoncentrowanych na podnoszeniu świadomości w obszarze bezpieczeństwa produkcji mięsnej w UE oraz wysokiej jakości oferowanych produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Polskie Mięso RSS ALERT    /    Zasmakuj w Europie RSS ALERT    /    promocja wołowiny RSS ALERT    /    Turcja RSS ALERT    /    Katarzyna Oponowicz RSS ALERT    /    promocja żywności RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Jan 2016-01-28 08:03:18
    Bardzo dobrze przygotowany projekt.Profesjonalna organizacja ...
  • modus 2016-03-01 15:57:06
    zgodnie z badaniami WHO mięso wołowe jest rakotwórcze

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.159.8
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!