Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes Drosedu: Jesteśmy otwarci na nowe akwizycje

Przyspieszenie konsolidacji jest nieuniknione, nie tylko w branży drobiarskiej, ale i pozostałych sektorach gospodarki. Polska jest sprzyjającym inwestorom krajem nie tylko poprzez swoje położenie geograficzne, ale także poprzez pozytywne opinie ekonomistów i skalę naszego rynku wewnętrznego - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jacek Lewicki, prezes Drosedu.

Prezes Drosedu: Jesteśmy otwarci na nowe akwizycje

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 27-10-2010, 22:24

- W związku z sytuacją branży drobiarskiej, jej konsolidacja może przyspieszyć?

- Przyspieszenie konsolidacji jest nieuniknione, nie tylko w branży drobiarskiej, ale i pozostałych sektorach gospodarki. Polska jest sprzyjającym inwestorom krajem nie tylko poprzez swoje położenie geograficzne, ale także poprzez pozytywne opinie ekonomistów i skalę naszego rynku wewnętrznego. Najwięksi europejscy producenci już tu są, pozostali będą się pojawiać. Od 10 lat właścicielem Grupy Drosed jest francuska firma LDC, dziś największa firma branży drobiarskiej w Europie, rozwijająca się głównie poprzez przyłączanie nowych zakładów. Obroty LDC sięgają dziś 2,5 mln Euro rocznie. Jesteśmy pełnoprawnym uczestnikiem europejskiego rynku. Sami również prowadzimy konsolidację branży posiadając w Grupie 3 duże firmy - Drosed, Roldrob i Sedar. Jesteśmy otwarci także na nowe akwizycje w sektorze, pod warunkiem, że będą one odpowiadać naszej strategii.

- Jak Pan ocenia funkcjonowanie Funduszu promocji mięsa drobiowego?  

- Promocja mięsa drobiowego ma charakter edukacyjny i jest skierowana do klientów i konsumentów. Ma podkreślić walory mięsa drobiowego oraz bezpieczeństwo produkcji. Promocja mięsa będzie miała miejsce nie tylko w Polsce ale także poza granicami kraju. Grupa Drosed przykłada ogromną wagę do bezpieczeństwa i wysokiej jakości wytwarzanych produktów, przy jednoczesnym przestrzeganiu norm dotyczącymi dobrostanu zwierząt oraz wymogów weterynaryjnychi i higienicznych. Podkreślanie tych wartości w komunikacji z klientami i konsumentami to nasz sposób na uodpornienie się na konkurencję polską i zagraniczną. Proces edukacji konsumentów, co do walorów mięsa drobiowego może potrwać kilka lat i dopiero wtedy będzie można ocenić efekty działań Funduszu Promocji. Liczymy, że dzięki projektom promocyjnym zwiększy się świadomość wysokich wartości odżywczych i niskiej zawartości tłuszczu w wyrobach drobiowych. Na bardziej dojrzałych rynkach europejskich, właśnie tak są one postrzegane.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Lewicki RSS ALERT    /    Drosed RSS ALERT    /    mięso drobiowe RSS ALERT    /    konsolidacja RSS ALERT    /    fundusze promocji RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • x 2010-10-27 23:25:12
    może przejmiecie DROBEX?! albo Cedrob?!
  • xx 2010-10-28 07:28:53
    Drosed jak rządzący planuje i zapowiada....i tyle ;)
  • xxx 2010-10-28 23:17:38
    Może niech przejmą PMB?
  • xxxx 2010-10-29 06:36:45
    dobrze, że nas mają. mogą czerpać z tych sugestii garściami ;)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.241.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!