• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Drosedu: Mentalność konsumentów mięsa zmienia się powoli

Zanim nastąpi zmiana mentalności kupujących mięso, musi minąć jeszcze jedno pokolenie. Oznacza to minimum kilkanaście lat. Dopiero wtedy starania związane z wdrażaniem systemów jakości, zarówno w branży mięsa czerwonego, jak i drobiarskiej, staną się naprawdę widoczne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Lewicki, prezes Grupy Drosed.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-11-2012, 13:17
Prezes Drosedu: Mentalność konsumentów mięsa zmienia się powoli
Jacek Lewicki, prezes Grupy Drosed

Chociaż drastyczna zmiana nie nadejdzie szybko, będziemy mogli obserwować stopniowy wzrost świadomości konsumentów. - Dlatego już teraz warto zainteresować się systemami, takimi jak np. QAFP. Trzeba dotrzeć do klienta z informacją, że istnieją pewne parametry, które decydują o jakości nabywanych produktów mięsnych - podkreśla Jacek Lewicki. - Drób świeży niepakowany może się wydawać klientowi pod różnymi względami atrakcyjny, ale ma też swoje wady. Często przy zakupie konsument nie otrzymuje informacji o dacie przydatności do spożycia, pochodzeniu mięsa ani gwarancji jego powtarzalnej jakości. Tymczasem mięso pakowane, produkowane w systemie jakości zapewnia pełną identyfikowalność - akcentuje.

Niestety, sporej części Polaków zapakowany drób wciąż źle się kojarzy. - Być może wynika to z doświadczeń początku lat dziewięćdziesiątych, kiedy zapakowane mięso bywało czasami nieświeże. Konsumenci potrzebują czasu, aby przekonać się, że teraz sytuacja wygląda zupełnie inaczej - zauważa prezes Drosedu.

Czytaj też: Prezes Drosedu: Ten rok nie jest łatwy dla branży drobiarskiej

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Kajman 2012-11-10 17:51:35

    Moderator: komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.

    Odpowiedz
  • klient 2014-02-13 18:06:08

    Ciekawe słowa tu padają, wczoraj do biedronki odniosłem opakowanie, w którym znajdował się cuchnący filet z piersi kurczaka, właśnie od firmy Drosed. Mam uraz do firmy i do całej biedronki, mimo że jak stwierdziła kasjerka oni za to nie odpowiadają ale ja nie zamierzam kupować zapakowanej padliny, ten filet przed zapakowaniem był już zepsuty, obsługa sklepu wcale nie była zdziwiona tym całym zajściem bo pokazuje tylko, że to nie jest odosobniony przypadek.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!