Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes Drosedu: W tym roku na inwestycje przeznaczymy ponad 20 mln zł

Inwestycje zaplanowane na 2011 r. pochłoną nakłady finansowe w wysokości ponad 20 milionów złotych. Obecnie rozbudowujemy zakłady w Siedlcach (Wydział Drobiarski) i w Międzyrzecu Podlaskim - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Lewicki, prezes Drosedu.

Prezes Drosedu: W tym roku na inwestycje przeznaczymy ponad 20 mln zł
Na fot. Jacek Lewicki, prezes Drosedu

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 13-03-2011, 11:22

Grupa Drosed jest w trakcie wielu projektów inwestycyjnych. - W 2009 roku zakończyliśmy rozbudowę i instalację nowoczesnej linii parówek w Roldrobie w Tomaszowie Mazowieckim, gdzie zainwestowaliśmy blisko 30 mln zł - przypomina Jacek Lewicki. - Dodatkowo w Siedlcach i Tomaszowie Mazowieckim w 2010 r. zmodernizowaliśmy system przyjęcia żywca - zaznacza.

Modernizacja Sedaru w Międzyrzecu Podlaskim rozpoczęła się w październiku 2010 r. - Gro naszych inwestycji dotyczy wzrostu mocy przetwórczych na ubojniach oraz nowych linii produkcyjnych w zakładach przetwórstwa wędlin. Wynika to oczywiście z olbrzymiej dynamiki wzrostu rynku. Tylko w zeszłym roku produkcja drobiu w Polsce wzrosła o 12 proc. osiągając 1 370 tys. ton mięsa. W ciągu ostatnich 7 lat podwoiła się - mówi prezes Drosedu. - Aby nadążyć za konsumpcją, wszystkie firmy drobiarskie muszą się modernizować - ocenia.

Czytaj też: Prezes Drosedu: Współpracę dostawców z sieciami trudno uregulować przez normy prawne

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Lewicki RSS ALERT    /    Drosed RSS ALERT    /    Sedar RSS ALERT    /    Roldrob RSS ALERT    /    mięso drobiowe RSS ALERT    /    inwestycje RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • dzik 2011-03-14 15:08:33
    Kurna chata, kto wam robi marketing i PR ? Po takich zdjęciach Prezesa, to strach zostać sam na sam w gabinecie. Oczy przekrwione, mina posępna, blady. Dobry fotograf umie zdziałać cuda. Wiem to po sobie;).Nie pisze tego na złość, ale z dobrymi intencjami. Krzysztofa Woźnice tez pokazywali z takimi minami, a po komentarzu od razu zrozumieli w czym rzecz. To jak widzą was na takich zdjęciach rzutuje na całokształt
  • do dzikiej świni 2011-03-14 16:04:20
    takie komentarze są żenujące
  • dzik 2011-03-14 17:45:40
    Takie są fakty. Trzeba umieć się sprzedać. Pozycja biznesowa, szeroki uśmiech na twarzy, fotografie mogą być nawet na produkcji, byle ich jakość była pierwszorzędna. Prezes ma być zadowolony, w końcu prowadzi dochodowy biznes, a nie zakład funeralny. Pozycja może być nawet lekko zaczepna, może być oparty o wózek wędzarniczy, może być oparty prawą ręką o paletę z towarem (kartony koniecznie logowane). Tutaj wykadrowaliście twarz człowiek, w dodatku na dużym zbliżeniu. Panowie czy Panie, nie wiem kto u was PR i marketing prowadzi, ale daleko wam do mistrzostwa w tej materii. Zresztą całej branży daleko, może poza Tarczyńskim i jak pisałem Duda też zmądrzał ostatnio. Tarczyński też popełnia błędy przy publikowaniu zdjęć, ale w drugą stronę, u nich prezes uśmiecha się jak głupi do sera, a to jednak biznesmen, a nie jakiś tam chłopek roztropek. We wszystkim umiar potrzebny i proszę się nie obrażać, bo nie rzecz w pięknie leży, tylko w umiejętności maskowania mankamentów, które wszyscy mamy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.74.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!