Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mięso

Prezes firmy Aktiw: Zrównoważona produkcja jaj często odbiega od wyobrażeń konsumentów (wywiad)

  • Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
  • Data: 12-10-2020, 17:23
- Choć systematycznie poprawiamy warunki życia niosek, mamy obawę czy możemy się tym chwalić przed naszymi klientami. Choć jest to zrównoważona i dobra produkcja z najwyższą dbałością o dobrostan zwierząt, często odbiega ona od wyobrażenia konsumentów na temat życia zwierząt - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Adrian Wyrwiński, prezes zarządu firmy Aktiw Sp. z o.o., właściciela marki "Kotlina Natury".
Prezes firmy Aktiw: Zrównoważona produkcja jaj często odbiega od wyobrażeń konsumentów (wywiad)
Adrian Wyrwiński, prezes zarządu firmy Aktiw Sp. z o.o. wskazuje, że produkcja jaj z zachowaniem najwyższego dobrostanu często odbiega od wyobrażeń wielu ludzi. fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl: Największe sieci handlowe w Polsce utrzymują, że do 2025 roku zrezygnują ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego. Czy to dobra wiadomość dla firm takich jak Kotlina Natury?

Adrian Wyrwiński, prezes zarządu firmy Aktiw Sp. z o.o.: Zdecydowanie wzrasta świadomość klientów, a tym samym troska o warunki, w jakich produkowana jest żywność. To trend utrzymujący się od kilku lat. Producenci odpowiadają na niego rozwijając produkcje alternatywne. Dzięki nim zwiększa się powierzchnia życia zwierząt, powstają nowe typy kurników i specjalne wybiegi, które pozwalają kurom na życie zgodnie z ich instynktami. Hodowcy muszą dostosować swoje firmy do zmieniających się standardów, inaczej coraz trudniej będzie im konkurować na europejskim rynku. Kotlina Natury posiada jedne z najnowocześniejszych i przyjaznych kurom kurników. Od kilku lat systematycznie inwestujemy w rozwój produkcji jaj ściółkowych i z wolnego wybiegu. I choć systematycznie poprawiamy warunki życia niosek, mamy obawę czy możemy się tym chwalić przed naszymi klientami. Choć jest to zrównoważona i dobra produkcja z najwyższą dbałością o dobrostan zwierząt, często odbiega ona od wyobrażenia konsumentów na temat życia zwierząt.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!