Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Prezes Grupy Sokołów: Hiszpania to ciekawy rynek i wyzwanie dla firm mięsnych

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-02-2016, 12:25
Bogusław Miszczuk, prezes Grupy Sokołów, która jest jedną z największych firm mięsnych w Polsce, mówi, że Hiszpania to bardzo ciekawy rynek dla branży mięsnej, ale pozyskanie tego rynku jest dla producentów z Polski dużym wyzwaniem.
Prezes Grupy Sokołów: Hiszpania to ciekawy rynek i wyzwanie dla firm mięsnych
Bogusław Miszczuk, prezes Grupy Sokołów fot. Sokołów

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Sokołów najwięcej mięsa i wyrobów przetworzonych eksportuje do krajów UE, bo ok. 86 proc., zaś Hiszpania stanowi ok. 7 proc. udziału w jego eksporcie.

- Hiszpania to bardzo ciekawy rynek. Jednak pozyskanie rynku hiszpańskiego jest dla producenta z wielu względów dużym wyzwaniem. Z jednej strony w Hiszpanii następuje stały wzrost hodowli i uboju wieprzowiny oraz wołowiny, np. ostatnie dane mówią, że pogłowie bydła wzrosło w 2015 r w Hiszpanii o 3 proc., zaś uboje wołowe o 5,6 proc. w stosunku do 2014 r. – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bogusław Miszczuk.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!