Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mięso

Prezes Łmeatu: Inwestujemy w innowacje

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-11-2015, 15:25
Postęp w zakresie innowacji w branży mięsnej jest wszechobecny. Wszyscy to dostrzegamy. Pojawiają się nowe asortymenty, nowe formy opakowań i dystrybucji. Na znaczeniu zyskały kanały, których istnienie dziesięć lat temu mało kto dostrzegał, np. HoReCa. Wzrosły również inwestycje w innowacje technologiczne w zakładach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grażyna Prokopiuk, prezes Zakładów Mięsnych Łmeat Łuków.
Prezes Łmeatu: Inwestujemy w innowacje
Grażyna Prokopiuk, prezes Zakładów Mięsnych Łmeat Łuków (fot. mat.pras.)

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

ZM Łmeat Łuków inwestują m.in. w procesy związane z produkcją mięs dojrzewających. – Jest to produkt numer jeden, jeśli chodzi o zapotrzebowanie kanału HoReCa. Nie ma obecnie dobrej restauracji, w której nie podaje się dobrych steków i to niekoniecznie z argentyńskiej wołowiny. Polska wołowina jest najlepszą wołowiną. Obcokrajowcy zwracają na to uwagę, podczas gdy mi sami tego nie dostrzegamy – komentuje Grażyna Prokopiuk. - Szefowie kuchni, którzy doskonale znają się na ocenie mięsa, często wybierają wołowinę z naszych zakładów. Dlatego dynamicznie rozwijamy tę gałąź naszej działalności – dodaje.

- Innowacje są bardzo ważne, ale w rozwoju firmy szczególną uwagę warto zwrócić także na inwestycje w kanały dystrybucyjne. Wiele firm z wielką trwogą przyjęło informacje o ASF i o rosyjskim embargu. Wszyscy zastanawialiśmy się co zrobić, aby produkcja nie spadła; aby utrzymać obroty; aby nie musieć zwolnić pracowników - zwłaszcza tych wykfalifikowanych, o których pozyskanie walczyliśmy, gdyż o dobrego pracownika jest dziś bardzo trudno. Zatem musieliśmy zadbać o to, żeby móc nadal sprzedać wyprodukowane przez nas towary, kiedy zamknęły się przed nami istotne rynki zewnętrzne – zaznacza.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • artmetic ekonsulting 2015-11-20 19:59:53

    Innowacje i dotacje dla sektora rolnego i spożywczego: artmetic.pl

    Odpowiedz
  • CopyCay 2015-11-23 08:52:11

    To jeszcze zainwestujcie w jakiść sensowną nazwę i identyfikacje wizualną. Nazwa Łmeat jest tak tragiczna, że aż trudno sobie wyobrazić gorszego potworka. Śmieją się z Was anglojęzycznych forach.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!