Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Prezes Mispolu: Rynek pet-food wciąż ma ogromny potencjał

W Polsce karma stanowi około 15 proc. dziennego wyżywienia zwierząt, podczas gdy na zachodzie jest to 80-90 proc. Mirosława Achinger, prezes Mispolu widzi wzrost popytu na karmę z wyższej półki i na karmy specjalistyczne — czytamy w Pulsie Biznesu.

Prezes Mispolu: Rynek pet-food wciąż ma ogromny potencjał
Na fot. Mirosława Achinger, prezes Mispolu

Z opublikowanych przez "PB" danych Mispolu (za MERB) wynika, że wartość polskiego rynku karmy dla zwierząt przekroczyła w zeszłym roku 1,5 mld zł, co stanowi 14-proc. wzrost w porównaniu z 2009 r. (1,3 mld zł.). W ujęciu ilościowym rynek rośnie wyraźnie wolniej - w zeszłym roku wzrósł o 8,7 proc. (całość rynku 200 tys. ton.).

Jak informuje "PB" sektor private-labels, w którym specjalizuje się Mispol, ma znaczący udział w tym rynku - odpowiada za 18 proc. wartości i 38 proc. wolumenu. W sektorze "markowym" dominuje Mars (ma takie marki jak Chappi, KiteKat, Pedigree, Whiskas), a za nim plasuje się Nestle Purina (Darling, Gourment, Frieskies, Purina one)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mirosława Achinger RSS ALERT    /    Mispol SA RSS ALERT    /    Mars RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    karma dla zwierząt RSS ALERT    /    pet food RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.11.222
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!