Prezes Peklimaru podkreśla, że jego firma ma ambicję zająć pozycję lidera na rynku lokalnym. - Dlatego będziemy w większym stopniu inwestować we własną sieć sprzedaży oraz w systemy jakości, a nie w zwiększanie potencjału wytwórczego - tłumaczy Wojciech Woźniak. - W warunkach kryzysu firmy najczęściej skupiają się na cięciu kosztów, ale dużo więcej traci się na tzw. utraconych korzyściach - dodaje.

Szczególnie w trudnych czasach klienci chcą minimalizować ryzyko związane z zakupami. - Dlatego obniżanie kosztów może doprowadzić do podwyższenia tego ryzyka, a to w dłuższej perspektywie może firmę sporo kosztować - mówi prezes zakładów mięsnych. - Ta polityka nie oznacza oczywiście, że nie powinniśmy racjonalnie zarządzać kosztami - zaznacza.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl