Prezes Peklimaru podkreśla, że jego firma ma ambicję zająć pozycję lidera na rynku lokalnym. - Dlatego będziemy w większym stopniu inwestować we własną sieć sprzedaży oraz w systemy jakości, a nie w zwiększanie potencjału wytwórczego - tłumaczy Wojciech Woźniak. - W warunkach kryzysu firmy najczęściej skupiają się na cięciu kosztów, ale dużo więcej traci się na tzw. utraconych korzyściach - dodaje.
Szczególnie w trudnych czasach klienci chcą minimalizować ryzyko związane z zakupami. - Dlatego obniżanie kosztów może doprowadzić do podwyższenia tego ryzyka, a to w dłuższej perspektywie może firmę sporo kosztować - mówi prezes zakładów mięsnych. - Ta polityka nie oznacza oczywiście, że nie powinniśmy racjonalnie zarządzać kosztami - zaznacza.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (4)
FANTASTYCZNIE Panie Wojciechu Własna sieć sprzedaży Panu się marzy.
OdpowiedzTrzeba było o tym myśleć jakieś 5 lat temu. Teraz będzie trudno stworzyć od \"0\" sieć sprzedaży własnej. Szczególnie jak ktoś tego wczesniej nie robił.
OdpowiedzGratuluję ... już było kilku takich którzy mieli własną sieć sprzedaży. Cóż trzeba rugować ze sklepu asortyment Peklimaru gdyż widać szaleńców nie brakuje. Szkoda tylko że z tymi \"siódemkami\" zacząłem się męczyć i to z powodzeniem. Gratuluję Panie prezesie i proponuję być mniej medialnym gdyż sam Pan sobie w kolano strzela..
OdpowiedzNo to faktycznie,jeśli tymi zapowiedziami Prezes straci rynek lokalny (a jak widać w poniższym opisie jest to możliwe) to będzie to mistrzostwo świata... Wniosek wypływa z tego iż nie zawsze medialność popłaca i trzeba wiedzieć co i komu sie mówi.
Odpowiedz