Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Prezes Pekpolu: Przejęcie sklepów Tesco przez Netto to odważny, ale dobrze przemyślany ruch

- Jestem przekonany, że Netto poradzi sobie z wyzwaniem, jakim jest przejęcie sklepów Tesco. To odważny ruch, który z pewnością został dobrze przemyślany. Podstawowe pytanie dotyczy tego, co zrobi Netto i jak w obecnej sytuacji będzie się pozycjonować na rynku - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Łączyński, prezes Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.

Prezes Pekpolu: Przejęcie sklepów Tesco przez Netto to odważny, ale dobrze przemyślany ruch
Tomasz Łączyński: Dla Pekpolu Netto jest od lat bardzo dobrym partnerem handlowym. fot. PTWP

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 25-06-2020, 09:12

Tomasz Łączyński, prezes Pekpolu jest przekonany, że Netto poradzi sobie z wyzwaniem, jakim jest przejęcie sklepów Tesco.

- To odważny ruch Netto, który z pewnością został dobrze przemyślany. Podstawowe pytanie dotyczy tego, co zrobi Netto i jak w obecnej sytuacji będzie się pozycjonować na rynku. Nie jest powiedziane, że powielą model, który obowiązywał do tej pory. Natomiast obserwując dotychczasowe działania tej sieci, jestem przekonany, że im się uda - mówi.

Prezes Pekpolu chwali sobie dotychczasową współpracę z Netto.

- Jest to nasz bardzo dobry partner handlowy od wielu lat, skuteczny, efektywny i dbający o klienta. Jesteśmy obecni w tej sieci zarówno z naszymi produktami, jak i marką własną i jesteśmy otwarci na poszerzanie tej współpracy. Z Tesco jakoś nigdy nie było nam po drodze. Ta sieć reprezentowała zupełnie inną koncepcję tworzenia marki i obecności na rynku - mówi.

Łączyński zwraca uwagę, że powstanie dużego podmiotu na polskim rynku niekoniecznie musi być złą wiadomością dla mniejszych i średnich zakładów mięsnych.

- Duże sieci takie, jak Kaufland, Lidl czy Biedronka w ostatnim czasie zaczynają poszukiwać regionalnych dostawców, nie tylko dużych. Oczywiście, duży może więcej, ale sieci, które posiadają wiele centrów dystrybucyjnych na terenie kraju otwierają się także na mniejszych producentów. Nam w tym roku udało nam się wejść do Biedronki i zaopatrujemy wszystkie magazyny na terenie kraju - dodaje.

Prezes ZM Pekpol przyznaje, że obecnie boryka się z niedoborem pracowników.

- Część pracowników z Ukrainy, która wyjechała z kraju przed pandemią, wciąż nie może wrócić do Polski. Staramy się zwiększać zatrudnienie i rozwiązywać ten problem, ale nie jest to łatwe. Gdybyśmy mieli więcej pracowników, moglibyśmy produkować więcej - podsumowuje.

Czy przejęcie Tesco przez Netto to dobra wiadomość dla branży mięsnej? Więcej na ten temat w naszym tekście z cyklu "Mięso na wtorek".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Łączyński RSS ALERT    /    Pekpol RSS ALERT    /    Netto RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    ZM Pekpol RSS ALERT

KOMENTARZE (1)



FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.

  • Tadeusz 2020-06-26 09:35:11
    No tak, do dobrych ciastek im daleko, są napakowane olejem palmowym, polepszaczami i spulchniaczami.

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!