• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes PKM Duda: Chcemy zapomnieć o minionym roku

Mamy przekonanie, że realizacja naszej nowej strategii będzie pilnie obserwowana przez rynek. To dodatkowa mobilizacja, choć i bez niej wiemy o jaką stawkę walczymy - mówi Maciej Duda, prezes PKM Duda.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-05-2010, 14:28
Prezes PKM Duda: Chcemy zapomnieć o minionym roku

Nowa strategia PKM Duda zakłada m.in. wdrożenie działań marketingowych w oparciu o nowoczesne narzędzia marketingu strategicznego. Jego główne założenia na najbliższe lata to: redefinicja misji i wartości spółki, unowocześnienie jej wizerunku oraz aktywniejsza polityka marek własnych. Polski Koncern Mięsny zamierza też dokonać przeglądu posiadanych marek oraz zbudować ich nową wartość. „Kreowanie nowych brandów, a także nowa strategia promocji oraz public relations to główne założenia działań w dziedzinie marketingu" - czytamy komunikacie spółki.

Lata 2010-2012 oznaczają dla PKM Duda pracę u podstaw w ramach programu restrukturyzacyjnego Duda 2012. "Obecnie realizowany program wyznacza kierunki działania, których realizacja przyczyni sie do osiągnięcia wymiernych korzyści dla spółki w postaci poprawy efektywności jej funkcjonowania, poprawy płynności finansowej, redukcji kosztów, restrukturyzacji majątku, budowy centralnego biura zakupów, optymalizacji struktur grupy oraz budowy efektywnej struktury zarządzania opartej na systemie informacji zarządczej" - podaje spółka w komunikacie.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Projekt Duda 2012 i skala zmian jest bezprecedensowa w branży. Dlatego potrzebny jest czas na pojawienie sie pełnych efektów prac - komentuje Dariusz Formela, członek zarządu PKM Duda. - Projekt jest niezbędny, by uwolnić potencjały wzrostu w zidentyfikowanych obszarach, o których już wiemy, że istnieją i umożliwić realizację przedstawionej strategii. Mamy niezbędną determinację, by oba te projekty zrealizować skutecznie i do końca, a kolejne wyniki w bieżącym roku będą potwierdzały słuszność podjętych działań - dodaje.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • kozak 2010-05-05 09:50:20

    macieju ino ostro do przodu a uda sie!!!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!