Według najnowszych badań Nielsena Profi rozpocznie drugie półrocze z ponad 50-procentowym udziałem w rynku pasztetów drobiowych oraz dynamicznie rosnącą popularnością kategorii zup gotowych.

Wśród kluczowych filarów sukcesu prezes zarządu Profi, Paweł Ornatek wymienia między innymi rozszerzenie sieci dystrybucji, rozwój portfolio w kierunku dominujących na rynku trendów oraz poszerzanie sektora produktów klasy premium.

W pierwszym półrocze roku 2019 firma wprowadziła zupełnie nową kategorię smalcu w słoikach (Smalec Szlachetny dostępny w trzech smakach) oraz przeprowadziła re-launch składającej się z kilkudziesięciu produktów linii zup i dań chłodzonych, dla których stworzone zostały zupełnie nowe receptury i zaprojektowano nową szatę graficzną.

- Choć najważniejszą misją naszej firmy jest dostarczanie produktów opartych na tradycyjnych recepturach kuchni polskiej, nie oznacza to, że stronimy od śledzenia aktualnych trendów rynkowych. To właśnie w odpowiedzi na nie stale poszerzamy portfolio produktów premium, które tożsame są z oczekiwaniami wymagającego i świadomego konsumenta. Obok nowości w ofercie Profi królują oczywiście nasze flagowe pasztety w opakowaniach aluminiowych. Przez swój kultowy smak cieszą się one stale rosnącą popularnością, dzięki czemu dużymi krokami zbliżamy się do produkcji na poziomie 100 mln pasztetów rocznie. Bycie liderem to dla nas nie tylko powód do dumy, ale i wyzwanie, które motywuje nas do nieustannej pracy nie tylko nad nowymi, ale i obecnymi produktami. Doskonałym przykładem jest udoskonalenie receptur oraz zmiana opakowań dostępnych od 15 lat na rynku zup gotowych w softpacku. Dzięki takim działaniom chcemy poprawić smak naszych zup, z myślą o naszych stałych klientach, a także o pozyskaniu zainteresowania nowych grup odbiorców - mówi Paweł Ornatek, prezes zarządu firmy Profi.

- Punktem szczególnym w rozwoju firmy stała się bez wątpienia zmiana logotypu, który teraz funkcjonuje w nowej, odświeżonej wersji. Ta symboliczna poniekąd zmiana bardzo dobrze oddaje nasz stosunek do aktualnej sytuacji rynkowej – zależy nam na stałym unowocześnianiu oferty, jednak z poszanowaniem tradycyjnych produktów, które zapewniły nam obecną, wysoką pozycję w branży. Jak wskazują wyniki zleconych przez nas badań, blisko 60% Polaków jada pasztety, a ponad 22% sięga po zupy gotowe, więc nasza oferta musi być na tyle zdywersyfikowana, by zaspokoić oczekiwania tak szerokiego grona odbiorców. Naturalną konsekwencją odświeżenia logotypu stała się również poprawa identyfikacji wizualnej całego portfolio produktów Profi oraz opracowanie nowego layoutu opakowań, spójnego z nowoczesnymi trendami w projektowaniu. Trwają również prace nad stworzeniem dopasowanej względem zmian w portfolio intuicyjnej strony internetowej, opartej na nowym języku komunikacji z klientem - dodaje Anna Jackowicz, Dyrektor Marketingu w firmie Profi.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl