Rok 2016 w Grupie Sokołów SA podsumowuje prezes zarządu - Bogusław Miszczuk.

- Wyprodukowaliśmy 15 tysięcy ton więcej mięs i wędlin, niż w roku ubiegłym - w tym 4 tysiące kilometrów snacków. To tyle, ile przemierzył podróżnik Marek Kamiński podczas samotnej podróży z Kaliningradu do Santiago de Compostela. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu menadżerów i pracowników Grupy Sokołów S.A. zwiększyliśmy sprzedaż rok do roku o 3%. Samochody z logo Sokołowa przejechały 5 700 000 kilometrów, co oznacza, że w 2016 roku okrążyliśmy Ziemię 142 razy. Pozyskaliśmy ponad 3,5 tysiąca nowych klientów i przygotowaliśmy 36 tysięcy promocji cenowych. Zwiększyliśmy zatrudnienie o 250 osób. Otworzyliśmy 11 nowych sklepów własnych Delikatesy Mięsne Sokołów. Pozostajemy liderem i stawiamy sobie kolejne wyzwania – powiedział Bogusław Miszczuk.

INNOWACJE

Sokołów wprowadził w mijającym roku takie innowacyjne produkty, jak m.in. roladę mięsną dedykowaną tym, którzy cenią sobie wygodne rozwiązania; ofertę wyrobów SlowCooked - wołowych i wieprzowych, przygotowanych w oparciu o przepisy restauracyjne.

- Wykorzystaliśmy także ciekawe elementy mięsne, które nieczęsto goszczą na stołach konsumentów, np. policzki wołowe i goleń wołową. Uwzględniając rosnące spożycie burgerów, przygotowaliśmy szeroką ofertę burgerów. Rozwinęliśmy nasze propozycje grillowe, wprowadzając opakowania zawierające produkty dla całej rodziny. Poszerzyliśmy ofertę wyrobów bez konserwantów. W serii Naturrino pojawiły się nowe produkty wędzone, a dla amatorów konserw przygotowaliśmy całkiem nową linię Premium, bez dodatku konserwantów – dodał prezes Miszczuk.

Z myślą o tych, którzy borykają się z nietolerancją glutenu lub celiakią, firma wprowadziła na rynek produkty bezglutenowe – m.in. snacki wędzone i pleśniowe, Kiełbasę polską, czy Gold Salami delikatesowe. Jak zapewnił prezes, lista produktów bezglutenowych Sokołów będzie sukcesywnie powiększana.

EKSPORT I EKSPANSJA W KRAJU

Mijający rok to także owocna współpraca międzynarodowa. - Dla naszych produktów swoje rynki otworzyły takie kraje jak Katar, Chile. Snacki i Kabanosy międzynarodowe podbijają Amerykę. Odnotowaliśmy kilkukrotnie wyższą sprzedaż tych świetnej jakości produktów i cieszymy się, że zdobyły tak wielką popularność za granicą – powiedział Bogusław Miszczuk.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl