• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes SRW RP: Sieci handlowe prowadzą rozgrywkę z dostawcami mięsa

Nowa strategia sieci Tesco polegająca na ograniczeniu dostawców mięsa do dwóch zakładów to dalszy ciąg rozgrywki między handlem nowoczesnym a producentami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Rodziewicz, prezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-04-2010, 13:26
Prezes SRW RP: Sieci handlowe prowadzą rozgrywkę z dostawcami mięsa

Producenci mięsa współpracujący dotąd z brytyjską siecią będą musieli poszukać sobie nowych kanałów zbytu. Możliwe jednak, że tendencja redukowania ilości dostawców ogarnie cały handel nowoczesny. - To zła wiadomość dla branży mięsnej - kwituje Janusz Rodziewicz. - Tego typu decyzje rujnują długoterminową politykę kontraktacyjną żywca wieprzowego - dodaje.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • key 2010-04-21 13:36:36

    I co zrobi z tym Minister Rolnictwa? Niedawno chciał kontrolować marże. Teraz nawet marża staje się mało istotna.

    Odpowiedz
  • L'Osservatore 2010-04-21 14:27:35

    Jakie to są zakłady?

    Odpowiedz
  • Łukasz M 2010-04-22 16:44:29

    Aby skutecznie przeciwdziałać takim praktykom, polskie mięso potrzebuje swojej marki. Musimy do maksimum wykorzystać fundusz promocji mięsa. To jest nasz wspólny interes. Trzeba promować polskie mięso, rozwijać inicjatywy klastrowe, uświadamiać konsumentów.

    Odpowiedz
  • Łukasz M 2010-04-22 16:44:29

    Aby skutecznie przeciwdziałać takim praktykom, polskie mięso potrzebuje swojej marki. Musimy do maksimum wykorzystać fundusz promocji mięsa. To jest nasz wspólny interes. Trzeba promować polskie mięso, rozwijać inicjatywy klastrowe, uświadamiać konsumentów.

    Odpowiedz
  • Miś 2010-04-22 20:16:03

    To cwane zagranie Tesco - tylko dwóch dostawców całkowicie ich uzalezni od tej sieci!!! I będą oni musieli dawać takie ceny jakie sobie sieć zażyczy. Tylko co jeśłi powstanie silna marka ogólnopolska, coś jak berlinki. Z nich nie zrezygnują, czyli Animex zostaje. I pewnie Sokołów. A ludzie nie lubią jak się im dyktujeco mają kupić. No to życzę Tesco dalekich lotów...

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!