Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Prezes UPEMI: Euro 2012 może pomóc w promocji polskiego mięsa

Myślę, że Euro 2012 pomoże wypromować Polskę, nie tylko jako kraj oferujący doskonałe wyroby spożywcze, ale również pod względem kulturowym i turystycznym. Promocja polskiej kuchni i żywności wśród obcokrajowców pozwoli „zaszczepić" w nich pozytywne skojarzenia z naszymi produktami - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

Prezes UPEMI: Euro 2012 może pomóc w promocji polskiego mięsa
Wiesław Różański, prezes UPEMI (fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl)

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 27-03-2012, 14:06
- Czy rozprzestrzenianie się po Europie wirusa ze Schmallenbergu może skutkować zamknięciem granic przez kraje pozaunijne?

- Fakt, iż coraz więcej zwierząt jest zarażonych wirusem ze Schmallenbergu, może mieć taki skutek. Niewątpliwie, Unia Europejska powinna podjąć odpowiednie kroki, by zatrzymać rozprzestrzenianie się wirusa oraz uspokoić obawy producentów i partnerów handlowych.

- Jakie są plany związane z promocją na rynkach zagranicznych w tym roku?

- Zarówno trwające kampanie promujące polskie mięso, jak i planowane z końcem roku nowe, wykorzystujące na ten cel środki dostępne w UE wspierane przez polskie fundusze promocyjne, pozwolą utrzymać pozytywny trend i dalszą obecność na tych rynkach. Jak widać, takie działania są niezwykle istotne i ważne, bez nich nie było by tak znaczącego wzrostu eksportu.

- Czy Euro 2012 może pomóc w promocji polskiego mięsa?

- Myślę, że Euro 2012 pomoże wypromować Polskę, nie tylko jako kraj oferujący doskonałe wyroby spożywcze, ale również pod względem kulturowym i turystycznym. Promocja polskiej kuchni i żywności wśród obcokrajowców pozwoli „zaszczepić" w nich pozytywne skojarzenia z naszymi produktami i budować silną markę polskich produktów, co w przyszłości może przełożyć się wzrost eksportu. Euro 2012 jest dobrym czasem, na promocję i należy go wykorzystać.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wiesław Różański RSS ALERT    /    UPEMI RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    Euro 2012 RSS ALERT    /    promocja mięsa RSS ALERT    /    promocja RSS ALERT    /    wirus ze Schmallenbergu RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • profesor 2012-03-29 10:23:19
    Ciekawe gdzie zobaczą te polskie mięso? w mcdonalds? a może kebab king? nie chyba w sushi bar !!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.247.75
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!