• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes UPEMI: Sieci handlowe nie powinny ograniczać ilości dostawców mięsa

Nie wydaje mi się, aby inne sieci handlowe wzięły wzór z zasad działania brytyjskiej sieci Tesco i ograniczyły ilość swoich dostawców mięsa wieprzowego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes UPEMI.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-04-2010, 10:08
Prezes UPEMI: Sieci handlowe nie powinny ograniczać ilości dostawców mięsa

Wiesław Różański stwierdza, że coraz więcej zakładów dostarczających mięso do handlu nowoczesnego spełnia stawiane standarty. - Nie ma obaw co do ich przyszłości - ocenia prezes UPEMI. - Mniemam, że decyzja Tesco jest decyzją komercyjną, ukierunkowaną na budowę zależności ekonomicznej i budowę własnej marki towarowej - dodaje. 

Podkreśla, że należy liczyć się z coraz większym naciskiem sieci na produkty posiadające gwarantowane systemy jakości. - Uznane już przez ministra rolnictwa cztery systemy: QAFP, PQS, QMP oraz Jakość Tradycja pozwolą zabezpieczyć wymagane gwarancje i budowę stabilnych relacji z dostawcami - uważa Różański.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • autor 2010-04-27 11:28:38

    jeśli tak dalej będą się utrzymywać ceny mięsa w polsce to chyba wszyscy będą zmuszeni do importu tego towaru z ubojni zagranicznych które takrze spełniają wszystkie normy ( ceny na zagranicznym rynku są o 10% tańsze a dostawa trwa 2 dni )

    Odpowiedz
  • key 2010-04-27 11:53:56

    A co z jakością tego mięsa? Ile w nim nastrzyku? A co z żywieniem tuczników? To nie to samo co jeszcze można spotkać w Polsce.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!