Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mięso

Prezes UPEMI: Zagraniczne sieci ocieplają wizerunek patriotyzmem

  • Autor: Adam Tubilewicz
  • Data: 08-09-2021, 12:41
- W interesie zagranicznych sieci handlowych nie jest kierowanie pieniędzy z portfeli Polaków do rodzimej gospodarki, a polskie sieci handlowe nie mają tak mocnej pozycji rynkowej i jest ich zdecydowanie za mało - mówi nam Wiesław Różański, prezes UPEMI.
Prezes UPEMI: Zagraniczne sieci ocieplają wizerunek patriotyzmem
Wiesław Różański, prezes UPEMI jest zdania, że sieci sięgają po patriotyzm konsumencki, aby ocieplić swój wizerunek. fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Patriotyzm konsumencki rośnie w siłę

Zdaniem Wiesława Różańskiego, prezesa Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego nadszedł czas, aby polscy konsumenci wykazali się postawą patriotyzmu konsumenckiego i gospodarczego.

- Daleko nam w tym względzie do Włochów, Francuzów, Niemców czy Czechów. Widmo kryzysu po pandemii i ryzyko upadku wielu producentów sprawia, że polscy konsumenci z coraz większą uwagą starają się wybierać produkty polskiego pochodzenia, wspierając tym samym rodzimy biznes - dodaje.

Dalsza część artykułu (91%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!