• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prezes Wilbo zapowiada rewolucję w kategorii konserw rybnych

- Jeszcze w listopadzie wprowadzimy do naszej oferty nowość, która dokona przełomu na półkach sklepowych z asortymentem konserw rybnych. Będzie to rewolucja w obrębie marki Neptun, która zawsze wyznaczała trendy na rynku konserw rybnych i jako wiodąca marka wskazywała kierunki zmian - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bożena Serzycka, prezes Wilbo.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-11-2014, 14:31
Prezes Wilbo zapowiada rewolucję w kategorii konserw rybnych
Bożena Serzycka, prezes Wilbo

W najbliższym czasie Wilbo zamierza wprowadzić też nową gamę produktów, która będzie dedykowana konsumentom poszukującym konserw zdrowych i lekkich. Jak zapewnia szefowa firmy, produkty te mają wyróżniać się designem, smakiem oraz nową formułą sosu.

Portfolio Wilbo w ostatnim czasie przeszło zauważalne modyfikacje. Firma wprowadziła pod marką Neptun małże w sosach i przekąskowych gramaturach, np. małże w słodkim sosie chilli czy w kremie pomidorowym po prowansalsku. Oprócz tego parę miesięcy temu Wilbo reaktywowało markę Dal Pesca (kategoria ryb mrożonych).

Jak tłumaczy Bożena Serzycka, odmienione portfolio Wilbo pomoże spółce lepiej wpisać się w gusta polskich konsumentów. - Rodzimy konsument ceni sobie zarówno propozycje tradycyjnych smaków popularnych gatunków ryb, takich jak makrela, śledź, szprot w zalewach olejowych i pomidorowych, jak i nowych propozycji, szybkich przekąsek w niebanalnych sosach - komentuje prezes Wilbo.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • mgr inż. S.O. lat 65 2014-11-20 16:14:42

    Nie kupuję wyrobów firmy o demonicznej nazwie diabelskiego pogańskiego bożka !

    Odpowiedz
  • technolog przetworstewa rybneg 2014-11-22 20:00:10

    szczerze mowic nie sadze aby pani Serzycka osagnela sukces z malazami. Sa to produkty znane i nic w tym nowego... ? Jest wile wiecej pomyslow na to abywzbudzic zainteresowanie potencjalnego konsumenta ....

    Odpowiedz
  • kucharz 2014-11-23 22:02:42

    Nie słyszałem o bożku Wilbo? Czy ktoś mi powie co to za bożek?

    Odpowiedz
  • technolog przetworstwa rybnego 2015-02-13 12:46:22

    zawsze mowilem i powtarzam w dalszym ciagu. Nie klient a wlasnie przetworca jest tym elementem ktory ksztaltuje i wplywa na preferencje smakowe na rynku. Jego to zadaniem jest \"kreowanie\" nowych produktow i ksztaltowanie trendow spozywczych na rynku. To jest proste, poniewaz zadna pani Mania z ulicy nie przyjdzie do p. prezes Wilbo i powie \"chciala bym abyscie wyprodukowali taka konserwe, ze ....\" Zadanie to spoczywa w rekach technologow ktorzy mysle, za duzo w tej firmie nie maja do powiedzenia albo za malo kreatywni sa. Za tym stoi tez marketing a scislej panie ktore w tym dziale pracuja i powinny osobiscie odpowiadac za wykonanie powierzonych im zadan ....

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!