Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Prezes ZM Henryk Kania: Dyskonty chcą współpracować z liderami rynku mięsa

Dyskonty, zarówno w Polsce, jak i na Zachodzie sprzedają produkty liderów rynku. Ta strategia obejmuje przede wszystkim wyroby największych graczy pod markami własnymi sieci. Zatem, aby sprzedawać w dyskontach, trzeba mieć bardzo mocno rozwinięty brand - mówi Henryk Kania, prezes ZM Henryk Kania.

Prezes ZM Henryk Kania: Dyskonty chcą współpracować z liderami rynku mięsa
Henryk Kania, prezes ZPM Henryk Kania (fot. Paweł Pawłowski, zelaznastudio.pl)

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 27-03-2012, 14:45

- W naszej produkcji zwiększał się będzie udział marek własnych, z uwagi na ekspansję w dyskontach. Jednak nie sądzę, aby doszło do sytuacji, kiedy będziemy produkować więcej wyrobów private label niż markowych - zaznacza Henryk Kania. - Brand będziemy rozwijać w sieciach dystrybucji, takich jak supermarkety, hipermarkety, bądź sklepy franczyzowe typu Delikatesy Centrum lub Polomarket. Markę własną chcemy sprzedawać w Lidlu i w Biedronce - wymienia.

Podkreśla, że mimo obecności jego firmy na kilku rynkach zagranicznych, oraz trwających rozmów o współpracy, m.in. z kontrahentami z państw bałtyckich, największy potencjał szef zakładów mięsnych z Pszczyny widzi w rynku krajowym. - Polska ma prawie 40 mln ludzi. To potężny rynek zbytu. Tymczasem nowoczesny kanał dystrybucji jeszcze się rozwija. Jesteśmy jego częścią, więc odczuwamy dużą dynamikę tej ekspansji - mówi Kania.

Akcentuje, że rynek Unii Europejskiej „jest rynkiem kolosalnym". - To naturalny kierunek ekspansji dla firm mięsnych. Dlaczego w Niemczech może się sprzedawać węgierskie salami czy francuskie kiełbaski a polska wędlina nie? Taka typowo polska marka, jaką jest kiełbasa krakowska jest mocno obecna w niemieckich sklepach, ale produkują ją nie polskie zakłady, lecz firmy niemieckie - zauważa prezes ZM Henryk Kania.

Prognozuje, że działania promocyjne, w które Kania jest też bezpośrednio zaangażowany, jako wiceprezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, mogą prowadzić do wykreowania w UE popytu na kabanosy i inne polskie wyroby tradycyjne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

Henryk Kania RSS ALERT    /    ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    marka własna RSS ALERT    /    private label RSS ALERT    /    promocja mięsa RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • ToYo 2012-03-27 21:05:56
    I polędwica a`la sopocka marki HK w każdym markecie/dyskoncie po 9,99!!!
  • funtomas 2012-03-27 21:25:57
    Panie prezesie, zobaczy Pan jak szybko PL będą większością Pańskiej produkcji, a to będzie początek końca produktów z logo HK.
  • consumer 2012-03-27 22:05:26
    Jest myk na PL , ale czy HK możę gwarantować jakość produktom w dyskontach :)))
  • Karol 2012-03-28 09:06:07
    Dyskonty Markety kupią od każdego kto zapewni -Przyzwoitą jakość i Bardzo niską cenę....TYLE
  • k... 2012-03-28 21:27:20
    A skont H K bierze mięsko na ten Polski produkt ? bo na pewno nie z polski

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.40.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!