Prezes ZM Henryk Kania: Współpracujemy z sieciami przy tworzeniu nowych produktów
- Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
- Data: 03-01-2013, 10:24
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Dlaczego Polacy nie znają marek wędlin?
- Wynika to przede wszystkim z dominującej do niedawna pozycji handlu tradycyjnego. Sprzedaż z lady obsługowej jest przecież no-name'owa. Teraz, wraz z rozwojem sieci handlowych świadomość marek się zwiększa. Powoduje to jednak jednoczesny wzrost rozpoznawalności produktów private label, z którymi będziemy musieli konkurować. Chociażby w Lidlu w ogóle nie ma wędlin pod marką producenta. Niemniej, marka ZM Henryk Kania znajduje się w tej chwili wśród pięciu najlepiej rozpoznawalnych brandów wędlin w Polsce. Tymczasem nasze nakłady na reklamy nie są przecież kolosalne. Rozpoznawalność naszej marki jest w dużej mierze zasługą tego, że produkty ZM Henryk Kania są od dawna dostępne na półce samoobsługowej. Klient zdążył się z tym brandem opatrzyć. Dlatego zna go lepiej nawet od marek zakładów sprzedających kiedyś większe ilości produktów, ale w hurcie lub sklepach tradycyjnych.